خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

تفاوت نحوه خداحافظی سوارز با بارسلونا و اتلتیکو مادرید

تفاوت نحوه خداحافظی سوارز با بارسلونا و اتلتیکو مادرید
طبق اعلام رسمی باشگاه اتلتیکو مادرید، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای این تیم در پایان فصل از جمع روخی بلانکو ها جدا خواهد شد و باید دید که مقصد بعدی سوارز کدام تیم خواهد بود.

اتلتیکو مادرید و سویا شب گذشته در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. لوئیس سوارز پس از پایان این بازی با هواداران اتلتیکو مادرید وداع کرد. در واقع این بازی آخرین بازی سوارز در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید یا همان واندا متروپولیتانو بود.

سوارز در تابستان 2020 از بارسلونا به اتلتیکو مادرید آمده بود. سوارز نمی خواست از بارسلونا جدا شود اما رونالد کومان مربی وقت بارسلونا به همراه بارتومئو با یک تماس تلفنی به او اعلام کردند که دیگر نیازی به او در باشگاه ندارند و بدین ترتیب این بازیکن بدون خداحافظی کنار گذاشته شد.

اما اکنون در اتلتیکو مادرید می بینیم که او به همراه خانواده اش در ورزشگاه حاضر شد و احساساتی شد و بدین ترتیب بود که از هواداران اتلتیکو مادرید خداحافظی کرد. ضمن اینکه سابقه سوارز در اتلتیکو کمتر از بارسلونا است. سوارز در اتلتیکو 81 بازی کرد، 34 گل زد و یک جام برد در حالی که در بارسلونا 283 بازی کرد، 198 گل زد و 13 جام به دست آورد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید بارسلونا لوئیس سوارز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

73 ღ میسون مونت ღ1401/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi