خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

دو گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازی جنجالی تراکتور - پرسپولیس

دو گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازی جنجالی تراکتور - پرسپولیس
آیا دیدار نیمه‌تمام تراکتور – پرسپولیس تکرار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که روز گذشته اولین جلسه کمیته انضباطی در رابطه با بررسی اتفاقات بازی جنجالی تراکتور و پرسپولیس برگزار شد، طبق گفته رییس کمیته انضباطی قرار است رای این بازی روز 9 خرداد، یک روز پس از اتمام مسابقات لیگ بیست و یکم اعلام شود.

گمانه‌زنی درباره تصمیم کمیته انضباطی از همین الان آغاز شده است. برخی معتقد هستند که حدس زدن رای کمیته انضباطی اصلا کار سختی نیست و جدا از اینکه باخت 0-3 در کارنامه تراکتور ثبت خواهد شد، محرومیتی سنگین در انتظار هواداران این تیم خواهد بود.

گمانه‌زنی دیگر، اما احتمال تکرار بازی دو تیم در زمین بی‌طرف و این بار بدون حضور تماشاگر خواهد بود. موضوعی که اگر صحت داشته باشد، دیدار تراکتور – پرسپولیس تبدیل به سومین بازی این فصل شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد شد که در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود و پیش از این، قرمزها بازی رفت و برگشت‌شان مقابل سپاهان را با حکم کمیته انضباطی، در خارج از تهران و اصفهان برگزار کردند.

حالا باید منتظر ماند و دید نهایتا کمیته انضباطی درباره دیدار جنجالی تراکتور – پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت و کدام یک از دو روایت بالا، معتبر خواهد شد؟

برچسب‌ها: تراکتور پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

127 وحشتناک2221401/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi