خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

ستار همدانی: باید فرق خائن و خادم را لحاظ کنیم

ستار همدانی: باید فرق خائن و خادم را لحاظ کنیم
ستار همدانی از قهرمانی آبی های تهرانی می گوید

ستار همدانی از مدیران قبلی باشگاه استقلال انتقاد کرده است.

به گزارش طرفداری، ستار همدانی درباره قهرمانی استقلال به تسنیم گفت:

ابتدا جا دارد قهرمانی استقلال را به کادر مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و همچنین هواداران عزیز تبریک بگویم و امیدوارم که این قهرمانی تداوم داشته باشد. با توجه به اینکه استقلال سال سختی را پشت سر گذاشت، اگر اتحاد و همدلی در این تیم نبود، این موفقیت حاصل نمی‌شد و ممکن بود مثل سال‌های گذشته تیم وارد چالش‌های بدتری شود، اما خدا را شکر مدیریت باشگاه توانست با تمرکز بالا کار کند، نتیجه آن شد قهرمانی.
وی ادامه داد:

خوشبختانه شرح وظایف کادر فنی، بازیکنان و سایر عوامل تیم مشخص بود. در واقع امسال آبی‌پوشان حاشیه‌ها را کنار زدند و همین عامل باعث شد که استقلال با ثبت تاریخی‌ترین رکوردها فصل را تمام کند و به قهرمانی برسد. شاید تا سال‌ها این رکوردها تکرار نشود. من هم به‌عنوان یک عضو کوچک از باشگاه استقلال، بسیار خوشحالم. می‌دانم هواداران با سوءمدیریت‌هایی که در سال‌های گذشته وجود داشت چقدر سختی کشیدند، ولی امسال استقلال با مدیریت آجورلو به موفقیت رسید.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود:

در گذشته همه مدیران ما در حاشیه و دنبال دیده شدن بودند، ولی مدیرعامل باشگاه در این فصل به دنبال خدمت بود و من اگر اشتباه نکنم در طول فصل دو یا سه مصاحبه بیشتر از آجورلو ندیدیم. به هر حال باید فرق خائن و خادم را لحاظ کنیم و شایسته مدیریت باشگاه است که بگوییم آنها خدمت بزرگی به استقلال کردند.
همدانی خاطر نشان کرد:

استقلال در فصل آینده، کار سختی پیش رو دارد، چون دفاع از عنوان قهرمانی از رسیدن به آن سخت‌تر و از سوی دیگر هواداران با توجه به نتایج امسال توقعات بیشتری از تیم دارند. مطمئناً همه هم و غم باشگاه باید این باشد که شاکله تیم حفظ و بعد از آن تقویت شود و بازیکنانی که می‌توانند در آسیا کمک کنند جذب شوند. البته کادر فنی هم باید حفظ شود تا به امید خدا شاهد قهرمانی آسیا و کسب ستاره سوم باشیم.

برچسب‌ها: استقلال ستار همدانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 Esteghlal Fc‌1401/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi