خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

لیونل مسی: ایتالیا می توانست از مدعیان اصلی جام جهانی باشد

لیونل مسی: ایتالیا می توانست از مدعیان اصلی جام جهانی باشد
کاپیتان تیم ملی آرژانتین پیش از دیدار تیمش با ایتالیا در مورد این تیم صحبت کرد.

طرفداری- ایتالیا، قهرمان یورو 2020 و آرژانتین به عنوان قهرمان کوپا آمریکا در سال گذشته میلادی، در روز اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی در دیداری موسوم به فینالیسیما به مصاف هم خواهد رفت؛ این دلیدار در شرایطی برگزار می شود که ایتالیا، برای دومین بار پیاپی به جام جهانی نرسیده و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی ها، از این مسئله ابراز نارضایتی کرده است.

کاپیتان آرژانتینی ها در مصاحبه با TyC Sports گفت:

دیوانه کننده است که قهرمان یورو به جام جهانی نرسیده؛ آن ها دوباره در جام جهانی نیستند که به معنای این است که رابطه ایتالیایی ها با جام جهانی به مشکل خورده است. من در تیم ایتالیا هم تیمی ها و دوستانی را دارم که روابط بسیار خوبی با من دارند و از همان ابتدای حضورم در پاری سن ژرمن به من کمک کردند؛ بزرگترین دوست من در تیم ملی ایتالیا مارکو وراتی است و واقعا ناراحتم که او را در جام جهانی نمی بینم.
آرژانتین در رویارویی قبلی با ایتالیا، در سال 2018 و در ورزشگاه اتحاد حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد؛ مسی در مورد این بازی گفت:

تست خوبی برای ما خواهد بود؛ آن ها قهرمان اروپا هستند و ما خوش شانس بودیم که در مصاف گذشته آن ها را شکست دادیم زیرا آن ها شانس زیادی برای پیروزی داشتند. اگر ایتالیا در جام جهانی حضور داشت، از مدعیان اصلی قهرمانی این مسابقات لقب می گرفت و حالا آن ها به دلایل فوتبالی در جام جهانی نخواهند بود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا تیم ملی آرژانتین لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 Esteghlal Fc‌1401/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi