خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

نقل وانتقالات یوونتوس؛ از گابریل ماگالاش و آرتور تا جورجینیو

نقل وانتقالات یوونتوس؛ از گابریل ماگالاش و آرتور تا جورجینیو
یوونتوس فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات دارد

چند روزی است که یوونتوس تلاش می‌کند تا پل پوگبا، آنخل دی ماریا و ایوان پریشیچ را به صورت رایگان به ترکیب خود اضافه کند اما آن‌ها اهداف دیگری هم دارند.

طرفداری | به گزارش لا استامپا، گابریل ماگالاش مدافع 24 ساله برزیلی آرسنال گزینه اول یوونتوس برای پر کردن جای خالی جورجو کیه لینی است. در همین راستا بیانکونری با برتولوچی، مدیربرنامه‌های جدید گابریل تماس گرفته است. یوونتوس برای راضی کردن آرسنال به این انتقال، در نظر دارد آرتور ملو هافبک برزیلی خود را پیشنهاد دهد. آرسنال در زمستان گذشته علاقه زیادی به جذب این هافبک 25 ساله داشت و آن‌ها هم‌چنان از ایده جذب آرتور استقبال می‌کنند.

گاتزتا دلو اسپورت هم گزارش داده یوونتوس غیر از پل پوگبا، هدف دیگری نیز برای خط هافبک خود دارد و آن بازیکن، جورجینیو بازیساز 29 ساله چلسی و تیم ملی ایتالیا است. یوونتوس در نظر دارد جورجینیو و پوگبا را کنار هم در خط هافبکش داشته باشد. اگرچه یوونتوس برای خرید دو هافبک، باید خروجی هم داشته باشد و پیش‌بینی می‌شود وستون مک کنی کسی است که برای تامین بودجه ممکن است به فروش برسد. تاتنهام یکی از تیم‌هایی است که به جذب این هافبک آمریکایی علاقه دارد و پس از تجربه خوب خرید رودریگو بنتانکور و دیان کولوسفسکی، تاتنهام مایل است با یوونتوس معامله کند.

برچسب‌ها: یوونتوس نقل و انتقالات یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 Esteghlal Fc‌1401/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi