خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

مسیر آینده دیبالا را از اینتر به رم تغییر می‌دهند؟

مسیر آینده دیبالا را از اینتر به رم تغییر می‌دهند؟
ممکن است دیبالا تحت تاثیر هواداران یوونتوس و ژوزه مورینیو، رفتن به اینتر را نادیده بگیرد و با رم قرارداد امضا کند.

جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس قطعی است و او اخیرا آخرین بازی خود در ورزشگاه آلیانز را با اشک و حسرت تجربه کرد. از اینتر به عنوان مقصد آینده دیبالا یاد می شود اما شاید مسیر او تغییر کند و راهی آاس رم شود.

به نقل از لا ریپابلیکا؛ دیبالا پس از تساوی 2-2 مقابل لاتزیو در زمان خداحافظی با هواداران یونتوس در ورزشگاه آلیانز به وضوح ناراحت بود و گریه کرد. او هرگز این واقعیت را که می خواهد در تورین به کارش ادامه دهد، پنهان نکرده است اما در نهایت راه دیبالا و یوونتوس از یکدیگر جدا می شود. دیبالا در بین هواداران یوونتوس بسیار محبوب است و او هنگام امضا دادن به آنها قول داده که تیم بعدی اش اینتر نخواهد بود. حالا ژوزه مورینیو در حال کار روی یک ایده جذاب است تا دیبالا را متقاعد کند که به او در رم بپیوندد. سرمربی رم به طور اختصاصی در تماس با دیبالا از ستاره آرژانتینی خواسته که به پروژه او در رم ملحق شود. از نظر بحث دستمزد نیز رم مشکلی نخواهد داشت چراکه دیبالا بازیکن آزاد است پس جذب او هزینه ای ندارد و دستمزد 7-8 میلیون یورویی این بازیکن 28 ساله با فروش بازیکنی چون زانیولو تامین می شود. در روزهای اخیر بسیاری از بازیکنان رم و البته اسطوره این باشگاه یعنی فرانچسکو توتی در شبکه های اجتماعی، فعالیت های دیبالا را زیر نظر داشتند و پست های او را لایک کرده اند.

مورینیو، دیبالا را بهترین زوج ممکن برای تامی آبراهام در خط حمله رم می داند و در این راه حاضر است به راحتی از نیکولو زانیولو دست بکشد. حالا همه چیز به دیبالا بستگی دارد. اگر او همچنان خواهان ادامه فعالیت در ایتالیا باشد، با توجه به قول او به هواداران یوونتوس مبنی بر نرفتن به اینتر و با توجه به تمایل بالای مورینیو برای همکاری با این بازیکن، رم احتمالا به جدی ترین گزینه برای آینده دیبالا تبدیل خواهد شد. ستاره آرژانتینی در رم می تواند در کنار لورنتزو پلگرینی و تامی آبراهام، به یکی از رهبران تیم مورینیو در مسیر پیشرفت پروژه رم تبدیل شود.

برچسب‌ها: یوونتوس پائولو دیبالا آاس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

111 Esteghlal Fc‌1401/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi