خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

ولاهوویچ: اگر لازم باشد با سری بانداژ شده خواهم جنگید

ولاهوویچ: اگر لازم باشد با سری بانداژ شده خواهم جنگید
شب گذشته پس از آنکه هواداران یوونتوس استادیوم را ترک کردند، موراتا، دیبالا و ولاهوویچ به زمین برگشتند و روی چمن ها برای مدتی گفتگو کردند.

شب گذشته جورجو کیه لینی و پائولو دیبالا در تشویق هواداران یوونتوس از این تیم جدا شدند. دوشان ولاهوویچ که در ژانویه از فیورنتینا به یوونتوس پیوست، در صفحه اینستاگرامش برای کیه لینی نوشت:

اولین چیزی که روز اول می خواستم در رختکن ببینم، نگاه تو بود. چشمانت می گوید که پوشیدن این پیراهن چه معنایی دارد. اینکه باید با افتخار، مسئولیت و جادو این پیراهن را پوشید و بدون آنها چقدر سخت می شود. معتقدم در ماه های اخیر می خواستی برای ما چیزی را به یادگار بگذاری. یک نیم فصل خیلی کم است اما قدردان این لحظاتی هستم که کنارت بودم. آماده ام تا بجنگم و اگر لازم باشد، با سری بانداژ شده می جنگم. بابت همه چیز ممنونم کاپیتان.

ولاهوویچ خطاب به دیبالا هم نوشت:

زمان بسیار کمی لازم بود تا زبان هم را بفهمیم. یک نگاه کافی بود تا جواهر همان جا باشد. فوتبال همین است. دوستانی عاشق یکدیگر که با رویایی یکسان به دنبال توپ می دوند. از یک چیز مطمئنم، هر جا که سرنوشت تو را ببرد، به درخشش ادامه می دهی. بابت همه چیز ممنونم قهرمان. در ادامه موفق باشی. دوستت دارم. دلم برایت تنگ می شود.

تمام بازیکنان یوونتوس و همچنین بازیکنان سابق این باشگاه در پیام هایی برای کیه لینی و دیبالا آرزوی موفقیت کردند.

برچسب‌ها: یوونتوس دوشان ولاهوویچ جورجو کیه لینی پائولو دیبالا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

95 Esteghlal Fc‌1401/02/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi