خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

رمزی: شانس بازی در فینال یک تورنمنت اروپایی زیاد پیش نمی آید

رمزی: شانس بازی در فینال یک تورنمنت اروپایی زیاد پیش نمی آید
هافبک ولزی یوونتوس می گوید در پایان فصل در مورد آِینده او تصمیم گیری خواهد شد.

آرون رمزی می گوید قصد دارد غیبت در فینال قبلی اروپایی را این بار به همراه رنجرز جبران کند.

طرفداری| به گزارش گل، آرون رمزی، هافبک ولزی باشگاه یوونتوس در ژانویه به طور قرضی به گلاسکو رنجرز رفت و از زمان در 12 بازی برای تیم اسکاتلندی دو گل زده است. رنجرز باید در فینال لیگ اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت قرار بگیرد و رمزی می گوید ترجیح می دهد در حال حاضر روی بازی های رنجرز تمرکز کند تا آینده خودش. او در این باره به خبرنگاران گفت:

در مورد آینده ام باید در پایان فصل تصمیم گیری شود. هیچ به روز رسانی در این مورد وجود ندارد. فقط به هفته های پایانی حضورم در اینجا فکر می کنم و امیدوارم تجربه خاطره انگیزی برای من شود. مطمئنم بعد از پایان فصل صحبت هایی انجام خواهد شد اما در حال حاضر تمرکزم تنها روی تلاش برای فتح دو تورنمنت به همراه رنجرز است.
هافبک ولزی در مورد فینال لیگ اروپا نیز گفت:

هیجان زیادی در اطراف باشگاه وجود دارد. خودمان را در موقعیتی باورنکردنی قرار دادیم و توانستیم نتایجی خاطره انگیز بگیریم و حالا یک قدم فراتر رفته ایم. می خواهیم به فینال برویم تا شانسی برای تاریخ سازی داشته باشیم. شانس بازی در فینال یک تورنمنت اروپایی زیاد پیش نمی آید. متاسفانه فینال با آرسنال را چند سال قبل از دست دادم اما امیدوارم بتوانم این بار جبران کنم. آن سال به فینال رسیدیم و به چلسی باختیم اما از دست دادن آن بازی به خاطر مصدومیت برایم سخت بود و امیدوارم این بار فرصت داشته باشم جبران کنم. بازیکنان بااستعداد زیادی در تیم است و به همین خاطر بابت کاری که انجام داده ایم متعجب نیستم. حالا باید به سختی تلاش کنیم و با جام برگردیم.
رمزی در مورد هواداران رنجرز نیز افزود:

وقتی به اینجا آمدم در مورد جو اینجا خبر داشتم اما تا وقتی آن را تجربه نکرده باشید، نمی فهمید واقعیت چیست. آنها در دوران من فوق العاده بودند و شب های اروپایی در حالی که جایگاه ها می لرزند، بسیار خاص و ویژه است.

برچسب‌ها: یوونتوس آرون رمزی گلاسکو رنجرز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

45 Esteghlal Fc‌1401/02/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi