خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

پیغام امیری به دراگان و یحیی؛ من با قدرت برمی‌گردم!

پیغام امیری به دراگان و یحیی؛ من با قدرت برمی‌گردم!
وحید امیری با همان چهره خندان به سوالات در مورد مصدومیتش پاسخ می‌دهد و در جوابی جالب می‌گوید که در تشدید این آسیب دیدگی هیچکسی به جز خودش مقصر نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، خیلی‌ها وحید امیری را با آن درخشش قابل توجه در جام‌جهانی و البته حرکت ویژه‌اش با لایی به پیکه به‌خاطر می‌آورند و انتظار دارند او این‌بار در قطر و برابر ستارگان انگلیس، آمریکا و حریف دیگر ایران هم یک نمایش خاطره‌انگیز دیگر به‌جا بگذارند اما یک مصدومیت سخت اکنون نگرانی درباره غیبت احتمالی او‌ را افزایش داده است.

امیری که بعد از درخشش دیرهنگام در نفت تهران توانست به اردوگاه كارلوس كی‌روش راه یابد و در ادامه این مسیر پیراهن پرسپوليس را هم بر تن کرد، با درخشش خود طی این سال‌ها یکی از بازیکنانی بود که چه از حیث فنی و چه اخلاقی، مهره‌ای قابل اعتنا محسوب شده است. شماره ۱۹ پرسپولیس اما بعد از مصدومیتی که در‌ اردوی تیم ملی شدت یافت، دوران نقاهت خود را کامل پشت سر نگذاشت تا در بازگشت زودهنگام خود در جدال با ذوب‌آهن با مصدومیت دوباره از ناحیه دیسک کمر، این‌بار فولادشهر را با آمبولانس مستقیما به سمت بیمارستانی در تهران ترک کند.

از همان ثانیه‌هایی که تصاویر مربوط به خروج این ستاره ملی‌پوش از آمبولانس توسط امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه انتشار یافت، شایعات درباره او به بالاترین حد ممکن رسید. از احتمال دوری چندین ماهه از فوتبال تا شایعه‌ای نگران‌کننده‌تر مثل پایان دوران حرفه‌ای. هر چه گذشت اما شایعات جای خود را به اخبار دقیق‌تری داد. امیری قرار شد خود را به تیغ جراحان بسپارد و بعد از نتیجه‌بخش بودن این جراحی، پزشک وی خبر از شرایط فوق‌العا‌ده‌اش برای بازگشت زودهنگام ‌داد.

ستاره پرسپولیس درباره شایعاتی که نسبت به نحوه مصدومیتش شکل گرفته بود، مدعی شد این اتفاق بعد از جدال سوپرکاپ شکل گرفته و در ادامه با توجه به بُعد مسافت برای جدال با کره جنوبی و سفر هشت ساعته به سئول که فشار مضاعفی به وی وارد کرده گفت: «از بازی سوپرجام یک خرده احساس درد کردم اما شما می‌دانید فوتبالیست‌ها دوست دارند تحت هرشرایطی بازی کنند و من نفر اولی که در این‌باره مقصر می‌دانم، خودم هستم. شرایط سفر در کره جنوبی پرواز هشت ساعته بود و آنجا هم به‌خاطر اختلاف زمانی خوابمان به‌هم خورد و باعث شد مصدومیتم تشدید شود. به نظرم کسی مقصر نیست و خودم مقصرم و باید حرفه‌ای‌گری بیشتری داشتم.»

بسطام‌پور پزشک وحید امیری در حالی‌که در اتاق بیمارستان کنار او ایستاده بود، در مورد مصدومیت وی به دوربین "ورزش سه" گفت: «آقای امیری با دیسک کمر پاره امکان ورزش نداشت، ما به‌صورت بسته او را جراحی کردیم.» بعد در این لحظه از ستاره پرسپولیس پرسید: «درد هست؟» و زمانی که امیری پاسخ منفی خود را داد با ابراز امیدواری گفت: «همیشه دیگر درد نخواهی داشت.»

او وعده داد که از هشت هفته بعدی امیری در میادین حضور خواهد داشت و سپس توضیح داد: «یک تکه از دیسک که پاره شده و وارد نخاع شده را ما برمی‌داریم. اول آزاد می‌کنیم و با یک دوربین کوچک بدون این که عضله‌ها را بشکافیم، فقط یک تکه را برمی‌داریم و مریض هیچ آسیبی نمی‌بیند. بنابراین بدن دوباره می‌سازد و همان دیسک ساخته می‌شود. یک تایمی را اجازه می‌دهیم که ساخته شود و بعد دوباره او در میادین خواهد بود.»

امیری نیز درباره اینکه چرا در بازی با ذوب آهن به میدان رفت، عنوان کرد: «درمان اول من فیزیوتراپی و آب درمانی و کار با وزنه بود. 45 روز پزشکان پرسپولیس و تیم ملی زحمتشان را کشیدند اما در آن دقیقه مصدومیت من تشدید شد و مزاحم پزشکان این بیمارستان شدیم. 90 درصد درد ما افتاده و فکر می‌کنم این نشان می‌دهد عمل من موفقیت آمیز بوده است.»

پزشک او در مورد عمل جراحی اظهار داشت: «این آخرین متد جراحی دنیاست و پیشرفته‌تر از این وجود ندارد. تمام نتایج این عمل خوب بوده و تمام ورزشکاران می‌توانند بعد از این عمل به میادین بازگردند.»

دکتر بسطام‌پور همچنین وعده داد که او حتما به جام جهانی برسد و امیری با اشاره به قدرت و توانایی‌هایش و البته انگیزه تجربه دوباره حضور در این رقابت‌ها یک پیغام مشخص را به یحیی گل‌محمدی و دراگان اسکوچیچ داد: “من خیلی زود برمی‌گردم، روی من حساب کنید” و ادامه داد: «دوره درمان ما 2-3 ماه طول می‌کشد و ما هفت ماه تا جام جهانی فرصت داریم و فکر کنم تایم خوبی است و می‌توانم خودم را آماده کنم. امیدوارم لایق باشم پیراهن تیم ملی را در جام جهانی بپوشم.»

در پایان او در شرایطی بیمارستان را ترک کرد که مدیریت بیمارستان آرمان و همچنین پزشک معالجش با شوخی به وی گفتند که “کسی بیرونت نکرده، کمی بیشتر استراحت کن و بعد برو!” امیری اما مشخص بود که روحیه‌اش به حضور روی تخت و فضای بیمارستان نمی‌خورد و با عجله جالب توجهی از همسر و همراهانش درخواست کرد کارهای ترخیص را زودتر به پایان برسانند و با دریافت برنامه‌های آماده‌سازی با وسواس خاص خودش، همان هدف بزرگی که برای حضور در قطر و تقابل این‌بار با انگلیس را در ذهن مرور می‌کرد، دنبال کرد.

امیری با این روحیه نشان داده که باید پیش از پایان تابستان با اخبار تمرینات فشرده و اختصاصی‌اش منتظر بازگشت دوباره‌اش بود و یک جای خالی در لیست تیم ملی را از آن خود کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس وحید امیری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 ☫ ایران ☫1401/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi