خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

اعلام ترکیب تراکتور مقابل هوادار

اعلام ترکیب تراکتور مقابل هوادار
تیم فوتبال تراکتور که پس از شکست‌های متوالی، در دو هفته گذشته لیگ برتر شرایط بهتری پیدا کرده و یک برد مقابل مس رفسنجان و یک تساوی با نفت مسجدسلیمان داشته، امروز هم در دیداری خانگی پذیرای تیم متحول شده هوادار تهران است.

محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، سامان نریمان‌جهان، محمد قادری، پیمان بابایی و محمد عبا‌س‌زاده، نفرات منتخب ارطغرول ساغلام، سرمربی تراکتور هستند که از ابتدای دیدار مقابل هوادار به میدان خواهند رفت.

ترکیب تیم فوتبال تراکتور در دیدار امروز مقابل هوادار، نسبت به مسابقه هفته گذشته برابر نفت مسجدسلیمان هیچ تغییری نداشته و ساغلام برای دومین بازی پیاپی هیچ جابه‌جایی در ۱۱ بازیکن تیمش در نظر نگرفته است.

گفتنی است، تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در نخستین مسابقه هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان هوادار تهران خواهد بود.

برچسب‌ها: تراکتور هوادار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi