خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

میهمان بسیار ویژه فینال کوپا ایتالیا

میهمان بسیار ویژه فینال کوپا ایتالیا
فینال امشب کوپا ایتالیا میهمانان بسیار ویژه ای دارد که از روی سکوها تماشاگر بازی هستند.

ورزشگاه المپیک رم میزبان فینال کوپا ایتالیا 22-2021 بین یوونتوس و اینترمیلان بود؛ دو تیم به ترتیب با 14 و 7 عنوان قهرمانی این جام در ورزشگاهی مقابل هم قرار گرفتند که تیم هایش (رم و لاتزیو) در مجموع 16 بار فاتح آن شده اند.

مثل همه فینال‌ها، فینال امشب هم میهمان ویژه ای داشت که توئیتر سری A با فیلتر همه آنها به چهار میهمان بسیار ویژه رسیده و تصاویر آنها را منتشر کرد.

توئیتر سری A با انتشار تصاویری از فرانچسکو توتی، کریستین ویری، مارچلو لیپی و دنیله د روسی چهار تن از چهره های سرشناس و پر افتخار فوتبال ایتالیا از آنها به عنوان تماشاگران ویژه فینال یاد کرد.

توتی، ده روسی (بازیکن) و لیپی (سرمربی) اعضایی مهم از تیم ملی ایتالیا در سال 2006 هستند که فاتح جام جهانی شد. برخلاف توتی و ده روسی که همه آنها را در عرصه باشگاهی با رم می شناسند، دیگر چهره ویژه سکوهای ورزشگاه المپیک رم (ویری) که یک نسل قبل تر از آنها در تیم ملی حضور داشت سابقه بازی در هر دو تیم حاضر در دیدار فینال امشب را دارد.

برچسب‌ها: اینتر میلان یوونتوس فرانچسکو توتی کریستین ویری مارچلو لیپی دنیله د روسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

46 ღ میسون مونت ღ1401/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi