خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

انتقاد سیمئونه از استراتژی نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید

انتقاد سیمئونه از استراتژی نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید
دیگو سیمئونه می‌گوید که از ترکیبی که این فصل در اختیار داشت، راضی نبوده است.

فصل جاری، فصلی سخت در واندا متروپولیتانو بود. دیگو سیمئونه، بعد از اینکه روخی‌ بلانکو نتوانست از عنوان قهرمانیش در لالیگا دفاع کند، اعتراف کرده که از ترکیب تیمش در این فصل ناراضی بود. رئال مادرید در طی یک فصل درخشان، با اقتدار تاج قهرمانی اسپانیا را از رقیب همشهری پس گرفت.

به گزارش سایت گل، اتلتیکو در طول رقابت‌های این فصل لالیگا، مجبور شد با مصدومیت‌های بسیاری دست و پنجه نرم کند و حالا سیمئونه اعتراف کرده است که در ارنج تیمش با مشکلاتی روبرو بوده است.

این مربی آرژانتینی گفت:

ما باید به اموراتی نظم می‌دادیم. ما تریپیر را از دست دادیم و نتوانستیم جانشینی مناسب در پست او پیدا کنیم. مارکوس [یورنته] در آنجا نمی‌تواند بازی خودش را انجام دهد و از تمام پتانسیلش بهره بگیرد.

ورسالیکو گاهی بازی می‌کرد و گاهی به دلیل مصدومیت غایب بود، واس نتوانست فرصت چندانی پیدا کند. در نهایت برای ما این مسئله، مسئله‌ی مرگ و زندگی شد و فرصت دادن به بازیکنان کم تجربه‌تر در شرایط سخت، دشواری‌های بیشتری را رقم زد. مدافعان میانی ما فشار زیادی را متحمل شدند.

وی در نهایت گفت:

این‌ها بهانه به نظر می رسند اما واقعیت هستند. نمی‌دانستم چگونه این مسائل را حل کنم. با رینیلدو ثبات بیشتری داشتیم و در 10 بازی 5 گل خوردیم. تیم دفاع قوی تری داشت و نظم بیشتری ایجاد شده بود.

سیمئونه هم اکنون تیم مطلوبش را برای فصل 2022/3 طرح ریزی می‌کند. چندین بازیکن از اتلتیکو مادرید جدا می‌شوند. یکی از این نام‌‌ها لوئیس سوارز خواهد بود.

با این حال، به نظر می رسد که آنتوان گریزمان پس از یک دوره حضور قرضی در واندا متروپولیتانو، قراردادش را با اتلتیکو مادرید تمدید خواهد کرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

98 ღ میسون مونت ღ1401/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi