خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

نیوکاسل در آستانه‌‌ جذب دین هندرسون انگلیسی

نیوکاسل در آستانه‌‌ جذب دین هندرسون انگلیسی
احتمالاً در این تابستان، این گلر انگلیسی از شیاطین سرخ جدا می‌شود.

به نظر می‌رسد دین هندرسون دروازه‌بان دوم منچستریونایتد، تصمیم گرفته است تا به تیم دیگری منتقل شود تا توانایی‌ها و قابلیت‌های خودش را به همگان ثابت کرده، بتواند جایگاه ثابتی برای خودش در تیم ملی انگلیس پیدا کند.

بنا به گزارش ساموئل لاکهرست خبرنگار خبرگزاری MEN، دین هندرسون در آستانه‌ پیوستن به نیوکاسل قرار دارد. دروازه‌بان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس برای انجام مذاکرات روز چهارشنبه در نیوکاسل بود و 99 درصد این معامله انجام شده است.

به نظر می‌رسد هندرسون برای به دست آوردن دقایق بازی بیشتر در فصل آینده جهت اینکه بتواند توانایی‌هایش را به گرت ساوتگیت نشان دهد، به دنبال این انتقال است. از طرفی در منچستریونایتد با وجود دروازه‌بانی چون داوید دخیا فرصتی برای دیگر دروازه‌بانان فراهم نمی‌شود.

این دروازه‌بان 25 ساله، در همه‌ رقابت‌های این فصل تنها 3 بار در چارچوب توری دروازه منچستریونایتد قرار گرفته است و همان 3 بار نیز در رقابت‌هایی به‌ غیر از لیگ برتر انگلیس بوده است؛ این بدین معناست که وی هیچ بازی‌ای در سطح اول فوتبال انگلیس در این فصل انجام نداده است.

شایان ذکر است که نیوکاسل تیمی که قبل از اتمام نیم فصل اول فصل جاری لیگ جزیره در اختیار مالکان عربستانی قرار گرفت، با چندین خرید زمستانی از منطقه سقوط گریخت و اکنون مالکان متمول این تیم ریشه‌دار در فکر برنامه‌ریزی برای قدرت‌ نمایی در فصول آینده هستند.

برچسب‌ها: لیگ برتر انگلیس نیوکاسل منچستر یونایتد دین هندرسون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

83 ღ میسون مونت ღ1401/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi