خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

مربی سرخ ها در شهر خودش هو شد!

مربی سرخ ها در شهر خودش هو شد!
بازی تراکتور و پرسپولیس حواشی بسیار زیادی داشت...

کریم باقری هم از سوی هواداران تراکتور هو شد.

دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در حالی نیمه تمام ماند که این بازی حواشی زیادی را از قبل از شروع مسابقه تا انتها در خودش داشت. بین اعضای دو تیم پرسپولیس و تراکتور نفرات زیادی بودند که سابقه حضور در تیم مقابل را در کارنامه داشتند که بدون تردید کریم باقری اسطوره فوتبال ایران مهم ترین آن ها به حساب می آید.

کریم باقری که فوتبال خود را از تراکتور آغاز کرد، پس از اینکه به پرسپولیس پیوست، هرگز حاضر نشد پیشنهاد تراکتور را برای بازگشت به فوتبال تبریز قبول کند و حتی برای فصل خداحافظی نیز نیمکت پرسپولیس را ترجیح داد و پس از آن به‌عنوان مربی هم در تراکتور حضور نیافت.

باقری هرگز چهره محبوبی بین هواداران تراکتوری نبوده و طی سال های اخیر هم خیلی وقت ها مورد غضب آن ها قرار گرفته است. چند سال پیش و در جریان دیدار پرسپولیس و تراکتور در تبریز شعار هواداران تبریزی علیه باقری تا جایی پیش رفت که حتی علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس نیز به آن واکنش نشان داد. در جریان دیدار پنجشنبه دو تیم هم بار دیگر هواداران تراکتور به اسطوره شهرشان بی احترامی و باقری را در شهر خودش هو کردند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تراکتور کریم باقری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

54 ღ میسون مونت ღ1401/02/30

Ezeh City: اقا قصد بی احترامی نباشه مدیر چرا مدیر شدی اینقدر ادعات میشه و بقیه رو اذیت میکنی اینطوری هیچکس ازت خوشش نمیاد

4 تیر (16:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi