خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

مارکو وراتی: گاهی فراموش می کنم برای پیروز شدن باید رنج کشید

مارکو وراتی: گاهی فراموش می کنم برای پیروز شدن باید رنج کشید
مارکو وراتی معتقد است کیلیان امباپه یکی از بهترین بازیکنان روی زمین است.

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن از تمایل خود به ماندن در این باشگاه گفت.

به گزارش Le Parisien، مارکو وراتی در مصاحبه با این خبرگزاری در مورد مسائل مختلفی از جمله تمدید قرارداد، کیلیان امباپه، حذف مقابل رئال مادرید و غیره صحبت کرد. مارکو وراتی که تا تابستان 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، در مورد تمدید قراردادش گفت:

در حال مذاکره با باشگاه هستیم. حتی نمی خواهم در این مورد بحث کنم، این هیئت مدیره است که تصمیم می گیرد. هرگز مشکلی وجود نخواهد داشت، این باشگاه است که تصمیم خواهد گرفت که قرارداد مرا تمدید کند یا خیر.

حذف از لیگ قهرمانان با شکست مقابل رئال مادرید؟

در آن سطح در لیگ قهرمانان، بازی هایی هستند که در آن ها همه چیز می تواند بسیار سریع اتفاق بیافتد. در واقع، رئال مادرید این کار را دوباره مقابل چلسی و منچسترسیتی نیز انجام داد. آن ها تیمی هستند که به بازی در این بازی ها و رنج کشیدن عادت دارند. اینجا در پاریس، ما گاهی فراموش می کنیم که برای پیروز شدن باید رنج بکشیم. باید درک کنیم که ما همه با هم هستیم، بازیکنان، باشگاه و هواداران. ما کسانی هستیم که در زمین حضور داریم اما این جو در اطراف ما وجود دارد که همیشه باید با نتیجه 3-0، 4-0 یا 5-0 پیروز شویم اما فوتبال دیگر این طور نیست. دیگر تیم کوچکی در لیگ قهرمانان حضور ندارد.

آینده کیلیان امباپه؟

تصمیم او هر چیزی که باشد، روی باشگاه تاثیر خواهد داشت. او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان روی زمین است و بنابراین همه ما می خواهیم اینجا بماند. اما وقتی با او صحبت می کنم، همه چیز فراتر از فقط خندیدن است. در فوتبال، وقتی چیزی در ذهن دارید، اگر تصمیم گیری ای در پیش است، در مورد آن صحبت نمی کنید. این تصمیم اوست و من نیز مانند شما منتظر اعلام آن هستم. وقتی در روز استراحتم بودم و پیامی دیدم که می گفت کیلیان در مادرید است، حالم بد شد (می خندد). حتی با این که بعد از آن به من گفت «نگران نباش، در تعطیلاتم بودم.» ما همه منتظریم تا تصمیم او را بفهمیم. ام باپه را نصیحت می کنی؟ نه، او می داند من چه فکری می کنم. مشاور خوبی نخواهم بود. من به خیر و صلاح او فکر نخواهم کرد، به خیر و صلاح همه در اینجا، پاریس فکر می کنم (می خندد).

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن مارکو وراتی کیلیان امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

31 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi