خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

باشگاه پرسپولیس هیچ صفحه‌ای در کلاب‌هاوس ندارد

باشگاه پرسپولیس هیچ صفحه‌ای در کلاب‌هاوس ندارد
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ هیچ صفحه و فعالیتی در کلاب‌هاوس ندارد و صفحاتی که با نام پرسپولیس در این فضا فعالیت می‌کنند، کوچکترین ارتباطی با باشگاه ندارند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به این که افراد و صفحاتی با نام پرسپولیس در کلاب‌هاوس در حال فعالیت هستند، این باشگاه اعلام می‌دارد شرکت و مجموعه پرسپولیس فعالیت و صفحه‌ای در فضای مذکور ندارد.

افراد و صفحاتی که تحت این عنوان در کلاب‌هاوس در حال فعالیت هستند، کوچکترین ارتباط و هماهنگی با پرسپولیس ندارند و به این ترتیب بدیهی است که این باشگاه در قبال مسایل و مطالب اعلامی در چنین صفحاتی، هیچ مسوولیتی ندارد. ضروری است؛ هواداران عزیز نسبت به این امر هوشیار باشند، ضمن آن که اخبار و مواضع رسمی و مورد تایید باشگاه تنها از طریق سایت باشگاه و رسانه‌های رسمی پرسپولیس که در سایت نیز مشخص است، منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 ☫ ایران ☫1401/02/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi