خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

فاصله 6 امتیازی ، حال استقلال را خوب کرد

فاصله 6 امتیازی ، حال استقلال را خوب کرد
به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم استقلال بعد از برد مقابل شهرخودروی مشهد و رسیدن اختلاف در صدرجدول با پرسپولیس به 6 امتیاز با شرایط خوب و روحیه بالا در تمرین امروز شرکت کردند.

در ابتدای این تمرین فرهاد مجیدی دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد و ضمن تمجید از تلاش آن‌ها در بازی شب گذشته مقابل شهرخودرو، از بازیکنانش خواست همه تمرکز خود را روی چهار بازی باقی‌مانده بگذارند تا بتوانند در پایان فصل دل هواداران را شاد کنند.

در ادامه بازیکنانی که روز گذشته برابر شهرخودرو به میدان رفته بودند به ریکاوری پرداختند و سایرین بعد از گرم کردن، به کارهای سرعتی و استقامتی مشغول شدند. بخش پایانی و اصلی این تمرین را فوتبال درون تیمی با محور مرور کارهای تاکتیکی تشکیل داد.

به نظر می‌رسد آبی‌پوشان با روحیه خوبی لیگ برتر را ادامه خواهند داد. شاگردان فرهاد مجیدی برای قهرمانی در لیگ برتر هم قسم شده‌اند و حالا که راه زیادی از مسیر کسب جام را رفته‌اند،‌ به این راحتی شرایط را رها نمی‌کنند.

برچسب‌ها: استقلال تمرین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

90 ♛ تاج رضا ♛1401/02/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi