خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

اینتر در حال برنامه‌ ریزی نهایی برای جذب پائولو دیبالا

اینتر در حال برنامه‌ ریزی نهایی برای جذب پائولو دیبالا
به نظر می‌رسد هیچ پیشنهاد دیگری جز از اینتر به دست پائولو دیبالا نرسیده است

در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه مائوریتزیو آریوابنه مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که پائولو دیبالا در پایان فصل به صورت آزاد از این باشگاه جدا خواهد باشد. حال به نظر می‌رسد که نراتزوی محتمل‌ترین مقصد او در فصل آینده باشد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر در حال برنامه‌ریزی نهایی برای جذب پائولو دیبالا است. باشگاه با اطرافیان این بازیکن آرژانتینی همواره در تماس بوده است. اینتر همچنین راهی برای بررسی شرایط بدنی این بازیکن نیز پیدا کرده و وضعیت او راضی کننده بوده است. اینتر اشتیاق زیاد به جذب دیبالا دارد. بین این باشگاه با اطرافیان دیبالا پیمانی وجود دارد که در صورت دریافت هرگونه پیشنهادی از باشگاه‌های دیگر، با آن‌ها در میان گذاشته شود. جوزپه ماروتا خواهان دریافت تمامی اطلاعات ممکن از پیشنهاد دیگر باشگاه‌ها به این بازیکن است.

با این حال تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی دیگر باشگاه‌ها جز اینتر به دست دیبالا و اطرافیانش نرسیده است. گفته می‌شود منچستریونایتد به جذب دیبالا علاقه دارد اما به نظر نمی‌رسد که اقدامی جدی از سوی شیاطین سرخ صورت بگیرد. علاقه آاس رم نیز به دیبالا به عنوان یک فرضیه در نظر گرفته می‌شود و تاکنون هیچ تاییدی در این زمینه وجود ندارد. اینتر برای جذب دیبالا باید برخی از بازیکنان خود را به فروش برساند. گفتنی است برخی معتقدند که این انتقال قبلا نهایی شده است.

برچسب‌ها: یوونتوس پائولو دیبالا اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 Esteghlal Fc‌1401/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi