خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

دل پیرو: هیچ صحبتی برای بازگشت من به یوونتوس وجود نداشته است

دل پیرو: هیچ صحبتی برای بازگشت من به یوونتوس وجود نداشته است
دل پیرو گفت برخلاف صحبت رسانه ها، او با آندره آ آنیلی و پاول ندود دیدار داشته و هیچ برنامه ای برای بازگشت او به یوونتوس نیست.

الساندرو دل پیرو شنبه پس از 10 سال که شایعات زیادی در مورد اختلافاتش با آندره آ آنیلی به گوش رسیده، بالاخره به استادیوم یوونتوس بازگشت. بازگشت او به تورین به سرعت باعث انتشار شایعاتی در مورد ریاست او به جای آندره آ آنیلی بود اما اسطوره یوونتوس این شایعات را رد کرد. وی در گفتگو با اسکای گفت:

از میل شما برای این تحقیقات ممنونم اما در حال حاضر و به طور خاص در این لحظه صحبت در مورد احتمال بازگشت من به یوونتوس نامناسب است و این گزینه روی میز نیست. به لطف اتفاقاتی که در گذشته افتاده، ارتباط من با یوونتوس شگفت انگیز است و این ارتباط فارغ از آن است که چه اتفاقی رخ دهد. بیایید از نظر دادن در مورد فرضیه ها دوری کنیم و به جلو نگاه کنیم.

هیچ چیزی وجود ندارد. انگیزه های پنهان یا جلسات مخفیانه وجود ندارد. من با همه سلام و احوال پرسی کردم: آندره آ (آنیلی)، پاول (ندود) و خیلی از هم تیمی های سابقم. خوشحالم که شخصا توانستم با آنها احوالپرسی کنم.

برچسب‌ها: یوونتوس الساندرو دل پیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 Esteghlal Fc‌1401/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi