خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

طباطبایی: بازیکنان استقلال فشار روانی زیادی را تحمل می‌کنند

طباطبایی: بازیکنان استقلال فشار روانی زیادی را تحمل می‌کنند
هادی طباطبایی گفت: زحمات یک ساله استقلالی ها به چند هفته پایانی بستگی دارد

هادی طباطبایی پیشکسوت تیم استقلال گفت از فشار روانی زیادی روی بازیکنان استقلال در بازی مقابل سپاهان وجود داشت، صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، هادی طباطبایی درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به میزان گفت:

بازی جذابی از دو تیم قدرتمند فوتبال ایران شاهد بودیم. همیشه بازی‌های این ۲ تیم جذاب بوده است. البته بازی پر فراز نشیب بود و هر دو تیم دیدار خوبی پشت سر گذاشتند، اما بهتر این بود نتیجه و ۳ امتیاز برای استقلال باشد، اما این اتفاق رخ نداد.
او ادامه داد:

در مجموع بازی خوبی بود، بالاخره در فوتبال پیش می آید که بازیکنان از موقعیت‌های خودشان استفاده نکنند و این موضوع برای بازیکنان مطرح هم صدق می کند. اگر تمام موقعیت ها به گل تبدیل شود دیگر اسم آن را نمی‌توان فوتبال گذاشت. همین ریز و درشت ها و اتفاقات است که باعث شده فوتبال جذاب شود.
پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد:

سپاهان یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ ماست. شاگردان مجیدی باید تلاش کنند در ۵ بازی دیگر باقیمانده برنده شوند تا در پایان جام قهرمانی را بالای سر ببرند. هر چه مسابقات‌ به پایان خودش نزدیک می شود فشار بازی‌ها هم سنگین تر می‌شود. فشار روانی زیادی روی بازیکنان استقلال وجود داشت چون می‌دانستند نباید در این دیدار شکست بخوردند تا فاصله امتیازی خودشان را با نزدیک‌ترین رقیب در جدول یعنی پرسپولیس حفظ کنند، اما دیدار با تساوی تمام شد.
طباطبایی گفت:

اکنون با این نتیجه ادامه فصل حساسیت بیشتری برای بازیکنان استقلال پیدا می‌کند و هم کادرفنی و هم بازیکنان باید عزم‌ خود را جزم‌ کنند. بازیکنان در بازی‌ها‌ی باقیمانده پرفشارتر ظاهر شوند زیرا این عملکرد و زحمات یک ساله آنها بستگی به چند نتیجه پایانی دارد تا بتوانند با عملکردی خوب جام قهرمانی را تصاحب کنند و آن را به هواداران هدیه دهند.
او افزود:

سیستم فرهاد، سیستمی است که جا افتاده و هم نتیجه گرفته و هم‌ بازیکنان تیم او گل‌های زیادی زده‌اند و کم هم گل دریافت کرده‌اند. از این منظر می‌توان گفت عملکرد آنها در این سیستم در زمینه های مختلف که کادرفنی برای بازیکنان اتخاذ کرده موفقیت آمیز بوده. بازیکنان در بازی با سپاهان خیلی دویدند و توان‌ زیادی گذاشتند و انرژی زیادی هم مصرف کردند. آنها شخصیت خوبی دارند که از ابتدای فصل تاکنون شکست نخورده اند و ان شاءالله فصل را بدون شکست به اتمام برسانند.

برچسب‌ها: استقلال هادی طباطبایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

21 Esteghlal Fc‌1401/02/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi