خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

سردار آزمون؛ ریسک خطرناکی با حداکثر راندمان

سردار آزمون؛ ریسک خطرناکی با حداکثر راندمان
حضور سردار آزمون در ترکیب لورکوزن یک ریسک به حساب می‌آمد اما این ریسکی بود که کاملا جواب داد.

به گزارش "ورزش سه"، این تقریباً تنها سوالی بود که جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن، پیش از دیدار برابر گروترفورث باید به آن پاسخ می‌داد؛ چه کسی پشت یا کنار مهاجم گلزن تیم یعنی پاتریک شیک بازی خواهد کرد. نهایتا مربی با وجود تمام گزین‌هایی که داشت تصمیم گرفت از سردار آزمون استفاده کند.

مهاجم ایرانی خیلی خوب پاسخ اعتماد سیوانه را داد. سردار آزمون موفق شد از تعلل دروازه‌بان گروترفورث استفاده کند و با قطع توپ و تیزهوشی لورکوزن را با نتیجه 2-1 پیش بیندازد. او همچنین در نیمه دوم با یک پاس استادانه پائولینیو را صاحب توپ کرد و زمینه ساز گل سوم لورکوزن شد. در واقع سردار آزمون که 6 ماه مانده به پایان قرارداد خود با زنیت در ازای 2.5 میلیون یورو راهی لورکوزن شد، با کیفیت خود توانست پیروزی این تیم را رقم بزند.

سیوانه در پایان بازی از سردار آزمون تمجید کرد و گفت: "سردار مطمئناً در یک‌سوم پایانی زمین با دوندگی‌هایش، با تصمیم‌های خوب، با پاس‌های خوب، انگیزه ایجاد کرد."

این درخشش سردار آزمون در حالی حاصل شد که اخیراً از مصدومیت مچ پا، ابتلا به کرونا و پس از آن عفونت باکتریایی رنج می‌برد که مجبور بود از آنتی‌بیوتیک هم استفاده کند. با این حال مهاجم ایرانی توانسته فرم خوب خود را به‌دست بیاورد و این در دیدار برابر گروترفورث به وضوح مشخص بود. البته سیوانه به یک نکته دیگر نیز اشاره کرد و گفت: "البته خط هافبک ما آسیب دید چرا که ما بیشتر از سیستم 2-4-4 استفاده می‌کردیم و مجبور شدیم یکی از هافبک‌ها را کم کنیم. این همچنین ما را از نظر دفاعی آسیب‌پذیرتر کرد."

اما این تنها ریسک سرمربی لورکوزن در استفاده از سردار آزمون نبود. به هر حال از ابتدا مشخص بود که مهاجم ایرانی از نظر بدنی آمادگی حضور 90 دقیقه‌ای در زمین را ندارد. با این حال برنامه پرخطر سیوانه جواب داد. او در ادامه پیرامون سردار آزمون گفت: "ما با او پتانسیل تهاجمی بیشتری داریم، او این را ثابت کرده است. سردار همچنین استعداد زیاد خود در تصمیم گیری را نشان داد. در این بازی و حتی در دو دیدار قبلی که گلی به ثمر نرسانده بود."

برچسب‌ها: سردار آزمون بایرلورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

116 ⚽ ایران ⚽1401/02/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi