خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

اعتراف داور جنجال‌آفرین فرانسوی به قبول کردن گل‌های زیبا!

اعتراف داور جنجال‌آفرین فرانسوی به قبول کردن گل‌های زیبا!
شاپرون بار دیگر با اظهاراتش جنجال آفرین شده است.

تونی شاپرون، داور پیشین لیگ یک فرانسه اعتراف کرده است که در طول دوران حرفه‌ای خود، برخی گل‌های مناقشه آمیز را صرفا بر اساس ارزش زیبایی شناختی آن‌ها پذیرفته است.

مستر90 | احتمالا برجسته‌ترین قسمت دوران حرفه‌ای شاپرون، به بازی برگزار شده در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۱۸ میان نانت و PSG بر می‌گردد. شاپرون در آن مسابقه به دیگو کارلوس مدافع وقت نانت لگد زد و سپس او را از زمین مسابقه اخراج کرد. در نتیجه آن اتفاق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه، شاپرون را به مدت سه ماه از هرگونه فعالیت ورزشی محروم کرد.

اینک او در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال بر اساس «زیبایی حرکت یک تیم» گل آن‌ها را پذیرفته است، به مجری شبکه + Canal جواب داده است:

بله، چون ما هم انسان هستیم و فوتبال را دوست داریم. وقتی گل زیبایی را می‌بینی، پیش خودت می‌گویی: «شاید خطای ریزی اتفاق افتاده باشد». چون حرکت دلچسبی بوده است، آن را می‌پذیری. من وقتی به ورزشگاه می‌روم، دنبال دیدن گل‌های شگفت انگیز هستم. من هوادار پر و پا قرص فوتبال هستم. فراموش نکنید که داوران فراتر از همه مسائل، خودشان هم هوادار فوتبال هستند. و بله، گاهی شما شیفته حرکات یک بازیکن می‌شوید.

شاپرون ۴۹ ساله در ذکر مثالی از این ماجرا به برد ۶-۰ مارسی مقابل تروا اشاره کرد؛ زمانی که او گل قیچی برگردان لوکاس اوکامپوس را با وجود نزدیک بودن پایش به سر مدافع حریف، مورد پذیرش قرار داد.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه نانت تونی شاپرون المپیک مارسی تروا داوری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

147 Sporties_fa@1401/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi