خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

اریک گارسیا:برای ژاوی می میریم؛ مطمئنم فردا صعود می‌کنیم

اریک گارسیا:برای ژاوی می میریم؛ مطمئنم فردا صعود می‌کنیم
اریک گارسیا، مدافع بارسا، ضمن تمجید از ژاوی، ابراز اطمینان کرد که فردا با شکست آینتراخت راهی دور بعد لیگ اروپا خواهند شد.
به گزارش مستر90، بارسلونا فردا از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا در نوکمپ میزبان آینتراخت فرانکفورت است. هفته گذشته بازی در آلمان با تساوی 1-1 خاتمه یافت و بارسا در صورت پیروزی با هر نتیجه ای راهی نیمه نهایی می شود. آبی اناری ها یکشنبه شب در لالیگا موفق شدند لوانته را در یک بازی هیجان انگیز 2-3 شکست دهند و با روحیه به بازی با آینتراخت رسیدند.

اریک گارسیا مدافع جوان بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:« آینتراخت در بازی رفت خیلی خوب بازی کرد و در بوندسلیگا نیز تیم سرسختی هستند. معتقدم فردا مثل بازی رفت کار را برای ما دشوار خواهند کرد ولی ما آماده ایم. ببینیم فردا چه خواهد شد.»

جرارد پیکه:« او امروز با تیم تمرین کرد و امیدوارم فردا بتواند به میدان برود. پیکه یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال است و دوست دارم فردا شرایط بازی داشته باشد و بتواند به تیم کمک کند. هر کاری که جرارد در داخل و بیرون زمین انجام می دهد، مهم است.»

تاثیر ژاوی روی تیم:« او توانسته تیم را متحد کند. از همان ابتدا در مورد ایده هایش برای مان توضیح داد و تا پای مرگ با او هستیم. پس از دو بازی دشوار، ژاوی راه حل مناسبی برای بازی فردا دارد و به صعود ایمان داریم.»

بارسا محکوم به صعود:« ما موظف به پیروزی در تک تک بازی ها هستیم. وقتی برای بارسا بازی می کنید، باید همه بازی ها را ببرید و 100درصد انرژی تان را در زمین بگذارید. روی دور پیروزی هستیم و مطمئنم که فردا هم برنده خواهیم شد. فردا شب مهمی برای ماست و امیدوارم حمایت حداکثری هواداران را با خود داشته باشیم.»

برچسب‌ها: بارسلونا اخبار بارسلونا اریک گارسیا ژاوی آینتراخت فرانکفورت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

108 Bᴀʀᴄᴇʟᴏɴᴀ1401/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi