خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

عدم اشتیاق تیم گنبری در دستیابی به توافق با بایرن

عدم اشتیاق تیم گنبری در دستیابی به توافق با بایرن
به گزارش مستر90، طبق گزارش Tz تیم مذاکره کننده سرژ گنابری عجله و اشتیاقی برای دستیابی به توافق با بایرن از خود نشان نمی دهند.

گنبری یکی از 4 بازیکنی است که تا پایان فصل بعد با بایرن قرار داد دارند و هنوز به توافقی با باواریایی ها برای تمدید این مدت دست نیافته اند.

با این حال اگرچه باواریایی ها در خلال تکمیل جزئیات نهایی قرارداد گراونبرچ و نوشیر مزروئی با گنابری نیز در حال مذاکره هستند ، اما هیچ اشتیاقی از سوی نمایندگان بازیکن برای دستیابی به توافق دیده نمی شود.

برخلاف نویر، مولر و لوا، مهمترین مانعی که بین توافق بایرن با گنبری وجود دارد، مسئله مالی است. ملی پوش آلمانی حقوقی برابر با سانه و کومن میخواهد در حالیکه مبلغ مد نظر باشگاه، مقداری پایینتر می باشد.

همچنین خبر علاقمندی رئال مادرید به گنبری نیز موضوع تازه ای نیست و بنظر می رسد داستان ماندن گنبری در مونیخ که زمانی تقریبا قطعی به نظر می رسید، اکنون کاملا در هاله ای از ابهام قراردارد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ اخبار بایرن مونیخ سرژ گنابری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

64 ღ میسون مونت ღ1401/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi