خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

اولی هوینس:اطمینان دارم بایرن مونیخ صعود خواهد کرد

اولی هوینس:اطمینان دارم بایرن مونیخ صعود خواهد کرد
اولی هوینس، مرد باتجربه باشگاه بایرن مونیخ نسبت به صعود این تیم مقابل ویارئال اطمینان دارد.
به گزارش مستر90، بایرن مونیخ در دیدار رفت و در شرایطی که اصلا نمایش خوبی از خود ارائه نداد، با یک گل در خانه ویارئال شکست خورد تا فردا شب کار دشواری برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان داشته باشد. اما اولی هوینس معتقد است این ماموریت با حمایت همه جانبه هواداران بایرن مونیخ در استادیوم آلیانز آرنا ممکن خواهد بود.

اولی هوینس گفت: "من متقاعد شده‌ام که این ماموریت را به‌خوبی انجام خواهیم داد. در دور رفت آن‌طور که همه می‌خواستیم بازی نکردیم، اما حالا یولیان ناگلزمان تقریبا تمام تیم خود را در اختیار دارد و البته تمام بلیت‌های استادیوم آلیانز آرنا نیز برای دیدار مقابل ویارئال فروخته شده است. هواداران در روز شنبه و در دیدار مقابل آگزبورگ عالی بودند و تا پایان از تیم حمایت کردند. من واقعا این رفتار را دوست داشتم و آنها همین کار را ‌برابر ویارئال انجام خواهند داد، زیرا بسیار مهم است که تیم از ابتدا تا پایان در آلیانز آرنا حریف خود را تحت فشار قرار دهد.

پیروزی در دوئل‌های تن به تن و فاصله نگرفتن از بازیکنان حریف بسیار مهم است و به نظر من در مسابقه رفت نیز مشکل این بود، نه فقط خط دفاعی که متاسفانه همیشه به اشتباه مورد انتقاد قرار می‌گیرد. در واقع این شکست تقصیر همه بازیکنان بوده است. بازیکنان بایرن مونیخ فردا شب باید تلاش کنند تا در مصاف‌های رودررو به برتری دست یابند و اگر این اتفاق رخ دهد، ‌مطمئنا نتیجه مورد نظر حاصل خواهد شد."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ اخبار بایرن مونیخ اولی هوینس ویارئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

94 ღ میسون مونت ღ1401/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi