خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

لوانته 2-3 بارسا؛ سه امتیاز با سه تعویض طلایی

لوانته 2-3 بارسا؛ سه امتیاز با سه تعویض طلایی
بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 لوانته را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که تا آخرین ثانیه های بازی امتیازات را با حریف تقسیم کرده بودند، در نهایت موفق شدند با گل لوک دی یونگ در وقت های اضافی، به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند.

لوانته بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه اول بازی بود که مورالس می توانست تیم میزبان را پیش بیندازد اما ضربه او از کنار دروازه تراشتگن به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد نوبت کامپانیا بود که صاحب یک موقعیت خوب شود اما ضربه او را هم تراشتگن با یک واکنش خوب دفع کرد.
در ادامه این بازیکنان بارسلونا بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. سرانجام در دقیقه 21 بود که فران تورس اولین موقعیت جدی بارسا را روی دروازه لوانته ایجاد کرد اما ضربه او را کاردناس مهار کرد.
پنج دقیقه بعد، روی یک ضدحمله خطرناک، مورالس با یک حرکت انفرادی تماشایی می توانست دروازه باراس را باز کند اما بار دیگر تراشتگن اجازه نداد قفل دروازه تیمش باز شود.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی صاحب موقعیت های خوبی شدند. ابتدا در دقیقه 49، روی ارسال دمبله، تورس می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما بار دیگر کاردناس با واکنشی به موقع، دروازه لوانته را نجات داد.
یک دقیقه بعد، سون، مدافع چپ لوانته، در محوطه جریمه بارسلونا توسط دنی آلوس سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد؛ تصمیمی که توسط VAR هم تایید شد. مورالس پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت تراشتگن، حساب کار را 1-0 کرد.
تنها دو دقیقه بعد لوانته صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد. این بار برخورد توپ به دست اریک گارسیا باعث شد تا داور بار دیگر برای میزبان اعلام پنالتی کند. این بار روجر مارتی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را تراشتگن مهار کرد.
بازیکنان بارسلونا خیلی سریع واکنش نشان دادند و در دقیقه 59 به گل تساوی رسیدند. روی ارسال دیدنی دمبله بود که اوبامیانگ با یک ضربه سر دیدنی کار را به تساوی کشید.

فشار حملات بارسلونا ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 63 به گل دوم رسید. پدری و گاوی که تنها چند دقیقه از حضورشان در زمین سپری می‌شد، روی یک همکاری خوب، موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کردند و پدری با یک ضربه مطمئن بارسا را پیش انداخت.

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسلونا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتندو در مقابل بازیکنان لوانته به دنبال رسیدن به گل روی ضدحملات بودند. بازی به همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 82 تیم میزبان برای بار سوم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای لنگله روی گومز باعث شد تا داور یک پنالتی دیگر برای لوانته اعلام کند.
این بار مله‌رو مسئولیت زدن پنالتی را برعهده گرفت و با یک ضربه دقیق کار را به تساوی کشید.
بارسا که بار دیگر دو امتیاز را از دست رفته می دید، پیش کشید و در دقیقه 88 همه چیز برای گلزنی گاوی فراهم بود اما ضربه او را کاردناس با واکنشی عالی دفع کرد.

اما تلاش بارسایی ها ادامه پیدا کرد و سرانجام در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم به گل برتری رسید. روی یک ارسال خطرناک از جوردی آلبا بود که لوک دی یونگ موفق شد با ضربه سر کاردناس را مغلوب کند و به این ترتیب به لطف درخشش بازیکنان تعویضی سه امتیاز بازی نصیب بارسا شد.

برچسب‌ها: بارسلونا لوانته لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 ☫ ایران ☫1401/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi