خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

نارضایتی یوونتوس از تصمیم‌های متناقض VAR در سری آ

نارضایتی یوونتوس از تصمیم‌های متناقض VAR در سری آ
یوونتوسی‌ها از نحوه تصمیم‌گیری VAR در سری آ راضی نیستند

یوونتوس در بازی‌های اخیر سری آ به نحوه داوری مسابقات و قضاوت VAR اعتراض داشته است.

طرفداری | بازی‌های هفته‌های اخیر یوونتوس در سری آ، با جنجال‌های داوری همراه بوده و یوونتوسی‌ها مدعی هستند از داوری متضرر شده‌اند. پس از شکست 1-0 یوونتوس مقابل اینتر، هواداران بیانکونری مدعی بودند قضاوت ماسیمیلیانو ایراتی به ضرر تیم‌شان بوده و اعتراض تند آدریان رابیو به داوری نیز در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد. در نیمه اول بازی تیم‌های کالیاری و یوونتوس که با پیروزی 2-1 بانوی پیر انجامید، شوت لوکا پلگرینی دروازه حریف را گشود اما دنیله کیفی، داور مسابقه پس از مشورت با اتاق VAR گل یووه را مردود کرد. شوت لوکا پلگرینی در میانه راه به آدریان رابیو برخورد کرد و وارد دروازه شد اما دنیله کیفی تشخیص داد توپ به دست هافبک فرانسوی یووه خورده است.

قوانین خطای هند در فصل 22-2021 می‌گوید اگر شوت بازیکنی در میانه راه به شکل تصادفی به دست بازیکن هم‌تیمی بخورد و وارد دروازه شود، گل قبول است. در بازبینی ویدیویی صحنه، کاملا مشخص نشد آیا توپ به کتف رابیو برخورد کرده یا پس از برخورد با شانه یا قسمت بالایی کمر او وارد دروازه شده است. واضح نبودن صحنه هند، نشان می‌دهد داور بازی در اعلام این تصمیم سخت‌گیرانه اشتباه کرده است. رابیو پس از پایان بازی در یک استوری اینستاگرامی در خصوص این صحنه نوشت: هنوز در تلاشم بفهمم چه اتفاقی افتاده است

این تنها صحنه مورد اعتراض یوونتوسی‌ها نیست. هفته گذشته نیز در دیدار یوونتوس و اینتر، الساندرو باستونی در محوطه جریمه خودی دنیس زکریا را سرنگون کرد اما ماسیمیلیانو ایراتی با وجود مشورت با VAR تشخیص داد خطای باستونی پشت محوطه جریمه اتفاق افتاده است.

با وجود این که هنوز مقامی رسمی از باشگاه یوونتوس در خصوص اتفاقات داوری هفته‌های اخیر سری آ گلایه نکرده، توتو اسپورت مدعی شده باشگاه یوونتوس از ناهماهنگی‌ها و تناقض در تصمیم‌های VAR در سری آ ناراضی است. صحنه‌های دو بازی اخیر که VAR در آن تعیین کننده بوده، کاملا به ضرر یوونتوس رقم خورده است. در این فصل، هشت مرتبه از VAR در بازی‌های یوونتوس استفاده شده که این بالاترین میزان در سری آ بوده است. تصمیم‌های VAR برای هیچ تیمی به اندازه یوونتوس در سری آ دخالت نداشته است.

برچسب‌ها: یوونتوس VAR

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

29 Esteghlal Fc‌1401/01/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi