خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

آنچلوتی:«کیک را پختیم و حالا نوبت خامه روی کیک است»

آنچلوتی:«کیک را پختیم و حالا نوبت خامه روی کیک است»
کارلو انچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و ختافه شرکت کرد.

به عنوان مربی در چه تصمیم های مهمی نقش داشتید؟”تیم تا کنون همان چیزی را داشته که باید داشته باشد و به آن رسیده است. در جایگاه خیلی خیلی خوبی به مقطع پایانی فصل رسیده ایم. کیک را پخته ایم و حالا نوبت خامه روی کیک است.”

چه نمره ای به تیم می دهید؟” هیچ نمره ای نمی دهم. فقط با انگیزه در این جا کار می کنم. منتظر پایان فصل خواهم بود تا ببینم که آیا بخت و کیفیت برای بردن جام ها را داریم یا نه.”

مقایسه بنزما با فان باستن، شوچنکو و دروگبا:” هر دورانی متفاوت است و مقایسه مشکل است. اما اگر بخواهیم با فان باستن مقایسه کنیم… هر دو فوق العاده بوده اند.”

تغییر حالت برای لالیگا:” جدا از بحث بدنی، آماده سازی از نظر ذهنی خیلی مشکل است. در مقابل تیمی نظیر چلسی نیازی نیست که روی شرایط روانی کار کنی بلکه فقط باید روی مسائل تاکتیکی کار کنی اما مقابل ختافه باید کمی از نظر روانی تیم را آماده کنی و به آنها بگویی که به اندازه کافی به ختافه اهمیت بدهند.”

انتقادها” به چیزهایی که از بیرون می گویند، نگاه نمی کنم بلکه فقط به آمار نگاه می کنم. عالی نیستیم اما می توانیم در شرایط خوبی به پایان فصل برسیم. از نظر بدنی تا کنون کار خوبی داشته ایم.”

سبایوس:” با توجه به تمریناتش به اندازه ای که استحقاقش را داشته، بازی نکرده است. یکی از معدود بازیکنانی است که کمتر از حد لیاقتش بازی کرده است. بسیار حرفه ایست. ناراحت می شوم که دقایق کمی به او داده ام چرا که لیاقتش را دارد.”

مندی و میلیتائو:” اولی تمرین نکرد چون هنوز نشانه های خستگی را دارد. فردا شرایطش را بررسی می کنیم اما مشکلی برای بازی سه شنبه نیست. یوویچ همچنان مشکلاتی دارد.”

ده سال پیش تصور می کردی بنزما به این سطح برسد؟” دوران فوتبالی بسیار طولانی ار دارد. رشد کرده و شخصیت و قدرت رهبری ا وبهتر شده است. همیشه خوب بوده اما حالا بیشتر می درخشد. شخصیت فوق العاده ای دارد و یک لیدر است.”

ریکاوری بدنی تیم:” هنوز کامل ریکاوری نکرده ایم اما فردا بازی مهمی در لالیگا داریم.”

خریدهایی نظیر امباپه و هالند می تواند به ضرر بنزما باشد؟” کریم با توجه به سنش همچنان بهتر، بهتر و بهتر می شود. چیزی در مورد هم تیمی هایش عوض نمی شود. در آینده به یکی از مهمترین بازیکنان باشگاه تبدیل می شود و بدون تردید بهتر خواهد شد.”

آیا با والورده در مورد سیستم 3-3-4 تجدید نظر می کنی؟” این سیستم بر اساس مشخصه های بازییکنان تعیین می شود. در لندن بیشتر منطقه ای بازی کردیم تا ناحیه ای. سخت است که بتوان سیستم را عوض کرد. وینیسیوس را در جناحین خیلی دوست دارم و سیستم 2-4-4 به این معنی است که بیشتر باید در کار دفاعی شرکت کنیم.”

بیل بعد از دو سال در برنابئو بازی می کند؟” آماده بازی کردن است. می خواهد پایان خوبی در این باشگاه داشته باشد. عادلانه و شایسته است که در برنابئو بازی کند. مشکلاتی داشته است. اخیرا بازی نکرده اما با گلها و موفقیت هایش در تاریخ باشگاه ثبت شده است.”

خودت را فصل بعد در رئال می بینی” در پایان فصل باشگاه در مورد شرایط کاری من ارزیابی خواهد کرد و تصمیم می گیرد. هر روز از این جو و از این کار لذت می برم.”

مربیگری در رئال مثل رولت روسی است؟” خوش شانس هستم که تعادل و آرامش زیادی وجود دارد. در زندگی خوش شانس بودم و خوشبختانه در دوره خوبی به کرونا مبتلا شده ام. در خانه قرنطینه شدم و به هیچ کسی گوش ندادم (می خندد). فقط در زمان باخت ها در مورد مربی صحبت می کنند. مربی می تواند نقشه خوب یا بدی بچیند اما بازیکنان هم نقش دارند. وقتی تیم بد است، فقط مربی را مقصر می دانند. باید بپذیرم، به خصوص وقتی در رئال مربیگری می کنم که زیباترین جای دنیاست. باید این نقدها را پذیرفت. طبیعی است. مشکل وقتی ایجاد می شود که در تیم هایی مورد انتقاد قرار بگیری که به بزرگی رئال مادرید نیستند.”

خط هافبک به انرژی والورده نیاز دارد:” در بازیهای نزدیکی مثل بازی با چلسی، حضورش خیلی مهم است. کلید بازی با چلسی بود. به خوبی فضاسازی می کرد. در مورد والورده خیلی صحبت شد اما بقیه هم با توپ کیفیت بالایی دارند.”

برچسب‌ها: رئال مادرید کارلو انچلوتی ختافه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

66 ǟƖცคς✞ȑひ1401/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi