خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

پیام از قطر: این ستاره دلتنگ تیم ملی است!

پیام از قطر: این ستاره دلتنگ تیم ملی است!
به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی با وجود اینکه دوشنبه شب در جریان دیدار الوکره مقابل السیلیه موفق به گرفتن پنالتی و گلزنی شد، اما در نهایت نتوانست همراه تیمش به مقام قهرمانی جام اوریدو(ستارگان) برسد و بدون جام زمین را ترک کرد.

ابراهیمی که فصل پرفروغی در الوکره قطر داشت، در پایان دیدار فینال جام اوریدو مقابل السیلیه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه عنوان کرد: بازی پر گلی بود. ما پس از اینکه در جایگاه سوم لیگ ستارگان قرار گرفتیم، به نیمه نهایی امیر کاپ هم رفتیم ولی متاسفانه به الغرافه باختیم، اما در جام اوریدو به فینال رسیدیم و در نهایت هم به السیلیه باختیم.

او در خصوص شکست دور از انتظار ۵ بر ۴ الوکره مقابل السیلیه ابراز کرد: متاسفانه بازیکنان ملی‌پوش را در بازی امروز نداشتیم ولی سعی کردیم فصل را به بهترین شکل تمام کنیم که این اتفاق نیفتاد.

هافبک ایرانی الوکره در مورد گلزنی خود مقابل السیلیه گفت: یک گل من کافی نبود و متاسفانه در وقت‌های اضافه یک گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم، اما خدا را شکر فصل را خیلی خوب تمام کردیم. باشگاه الوکره در ۲۰ سال اخیر نتوانسته بود جزو سه تیم برتر لیگ ستارگان قرار بگیردکه امسال این اتفاق افتاد و در نیمه نهایی امیر کاپ و فینال جام اوریدو حضور داشتیم. امیدوارم فصل آینده شرایطمان را بهتر کنیم.

ابراهیمی درباره تیم فصل آینده‌اش عنوان کرد: سال گذشته قراردادی به مدت دو فصل با الوکره امضاء کردم و یک سال دیگر از قراردادم با این باشگاه باقی مانده است. و درباره غیبتش در اردوهای اخیر تیم ملی ایران گفت: مطمئنا از صمیم قلبم دلم برای تیم ملی تنگ شده و مسلما هر بازیکنی دوست دارد با افتخار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند. من هفت، هشت سال عضو تیم ملی بودم و با افتخار بازی کردم، اما در چند اردو حضور نداشتم ولی مثل یک بازیکن حرفه‌ای تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بهترین عملکردم را داشته باشم و بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

ابراهیمی در خصوص امیدواری به حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: هیچ بازیکنی نیست تلاش نکند و من هم همیشه سعی می‌کنم نمایش خوبی داشته باشم. قبل از جام جهانی می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

برچسب‌ها: امید ابراهیمی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

59 Alphafreak11401/01/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi