خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

سینیشا میهایلوویچ در راند دوم مبارزه با سرطان

سینیشا میهایلوویچ در راند دوم مبارزه با سرطان
سینیشا میهایلوویچ باید برای گذراندن دوره درمان سرطان خود، در بیمارستان بستری شود.

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا که سال هاست با بیماری سرطان خون درگیر است و یک بار نیز موفق به شکست دادن آن شد، امروز در کنفرانسی خبری بازگشت سرطان خود را اعلام کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، سینیشا میهایلوویچ در این کنفرانس خبری گفت:

به من توصیه شد که مسیری درمانی را انتخاب کنم که بیماری را در نطفه خفه کند. می توانید ببینید که این بیماری بسیار شجاع است که برای مواجهه با فردی مانند من بازگشته است. من اینجا هستم، اگر درس اول کافی نبود، درسی دیگر به آن خواهم داد. این مسیر زندگی است که از فراز و نشیب ها ساخته شده، در آن حفره هایی نیز وجود دارد که گاه ممکن است در آن سقوط کنید اما همیشه باید قدرت دوباره از جا برخاستن را پیدا کنید و دوباره بلند شوید. در ابتدای هفته آینده باید مدتی را مرخصی بگیرم و در بیمارستان بستری شوم. می دانم که در دستان افراد خوبی هستم. برخلاف دو سال و نیم پیش، آرام تر هستم. می دانم که چه کاری باید انجام دهم و شرایط متفاوت است، امیدوارم همه چیز سریع پیش برود.

هر کاری بتوانم می کنم تا سریع تر این دوره را سپری کنم اما در این میان باید چند بازی را از دست بدهم. هر چیزی که برای پیگیری جلسات تمرینی و بازی ها نیاز دارم، در اتاقم در بخشی که بستری خواهم شد، آماده شده است. مطمئن هستم که بازیکنان مرا ناامید نخواهند کرد. با آن ها خواهم جنگید و مطمئن هستم که آن ها نیز برای من خواهند جنگید. از هواداران بولونیا نیز می خواهم از تیم حمایت و به آن ها کمک کنند. به زودی دوباره به جمع تیم باز می گردم و در کنار شما خواهم بود.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا بولونیا سینیشا میهایلوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 Esteghlal Fc‌1401/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi