خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,289

بایرن مونیخ علاقه مند به جذب گینتر

بایرن مونیخ علاقه مند به جذب گینتر
ماتیاس گینتر در تابستان آتی قراردادش با بروسیا مونشن گلادباخ به پایان می‌رسد و این باشگاه آلمانی را در یک انتقال آزاد ترک خواهد کرد. این مدافع آلمانی خواهان یک تجربه جدید است و توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به خود جلب کرده، اما گویا انتقال او به یکی از باشگاه‌های بایرن مونیخ و اینتر محتمل تر از دیگر باشگاه‌ها باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، آینده ماتیاس گینتر مدافع آلمانی بروسیا مونشن گلادباخ هنوز مشخص نیست. چند هفته پیش به نظر می‌رسید که گینتر به بایرن نزدیک شده باشد اما مذاکرات بین این دو، در نهایت به بن بست خوردند. بایرن مونیخ هنوز بابت جذب این مدافع، ۱۰۰ درصد متقاعد نشده است. اما گینتر نیز نمی‌خواهد برای همیشه منتظر بماند. اینتر او را به دقت زیر نظر دارد. خود بازیکن نیز رفتن به یک لیگ دیگر را رد نمی‌‍کند. یکی از خواسته‌های گینتر بازی در لیگ قهرمانان اروپا است. در نهایت بایرن مونیخ همچنان به عنوان مقصد احتمالی او در نظر گرفته می‌شود، اما اینتر نیز از این رقابت پا پس نکشیده و این مدافع آلمانی را زیر نظر دارد.

گفتنی است، چندی پیش نیز از ماتیاس گینتر در مورد آینده‌اش و شایعات مربوط به علاقه بایرن مونیخ سوال شده بود. این بازیکن در جواب این سوال گفته بود:

نمی‌توانم چیز زیادی در این مورد بگویم. هنوز تصمیمی نگرفتم و فکر می‌کنم تا دو یا چهار هفته دیگر زمان لازم داشته باشم تا اینکار را انجام دهم. من با هانسی فلیک نیز در تماس هستم و به نظرات او گوش می‌دهم. با این حال در نهایت این تصمیمی است که من باید بگیرم.

همچنین بخوانید: ماتیاس گینتر هدف بایرن مونیخ در صورت عدم جذب رودیگر یا کریستنسن

اینتر به توافق با گینتر نزدیک شد؛ احتمال انتقال آزاد لوئیز فلیپه به نراتزوری در صورت جدایی دی فرای

برچسب‌ها: بایرن مونیخ ماتیاس گینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

58 Peugeot Pars1401/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi