خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

محمد نوری: سوت های داور به نفع پرسپولیس بود

محمد نوری: سوت های داور به نفع پرسپولیس بود
پیشکسوت استقلال معتقد است که آبی ها تیم برتر دربی بودند

محمود نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید مهدی سیدعلی برای قضاوت دربی کوچک بود و همچنین از رودی ژستد حمایت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی دیدار استقلال و پرسپولیس دردربی ۹۸ اظهار داشت:

دربی ۹۸ از هر نظر جذاب‌ترین دربی چند سال اخیر بود. اکثر توپ‌ها در این بازی روی دروازه‌ها بود و دو تیم از موقعیت‌های خطرناکی برخوردار بودند؛ از این رو طی ۱۰ – ۱۵ سال اخیر شاهد چنین دربی حساسی نبودیم.
وی افزود:

استقلال بی‌شک به این مساوی راضی نبود؛ زیرا پتانسیل پیروزی با گل‌های زیاد در این بازی را داشتیم. حسین‌زاده در این بازی سرحال نبود و در اکثر موقعیت‌ها ناکام ظاهر شد. رافائل سیلوا هم یکی از مهره‌هایی بود که در بهترین زمان ممکن به استقلال اضافه شد و با تجربه‌ای که داشت توانست خط دفاعی را رهبری کند. در مجموع به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و به هواداران هم تبریک می‌گویم که آمدند و تیم را جانانه تشویق کردند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با گلزنی رودی ژستد تصریح کرد:

همه از ژستد ایراد می‌گرفتند، اما من همیشه از او حمایت می‌کردم. این بازیکن می‌تواند به خوبی روی دروازه حریفان فشار بیاورد و مهره‌ای است که در جریان بازی به درد کادرفنی می‌خورد. ژستد با گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، تلافی تمام گل نزدن هایش در طول فصل را درآورد. حردانی و ژستد می‌توانستند زودتر بیایند و جریان بازی را عوض کنند و احتمال اینکه با برد زمین را ترک می‌کردیم بیشتر می‌شد.
نوری در خصوص گلر تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد:

من فکر می‌کنم به خاطر صحبت‌هایی که در گذشته انجام دادم لک را در چارچوب دروازه نگذاشتند. به هر حال جوی بود که در اردوی پرسپولیس ایجاد شد و صحبت‌های من باعث شد لک را نگذارند تا او گل نخورد. احمد گوهری در این بازی ترسید و رنگش هم پریده بود و استقلال می‌توانست خیلی راحت دروازه پرسپولیس را باز کند، اما بی دقتی بازیکنان مانع شد. گوهری بازیکن جوانی است و راه زیادی دارد و این دربی برای او خیلی زود بود. امیدوارم موفق باشد.
وی درباره عملکرد داور این مسابقه اظهار کرد:

سیدعلی برای این مسابقه خیلی کوچک بود و می‌توانستند داور بهتری برای این مسابقه بزرگ بگذارند. یک پنالتی ما نادیده گرفته شد و همین اتفاق جریان بازی را عوض می‌کرد. هر دو تیم از داوری ناراحت بودند و این نشان می‌دهد داور این بازی در حد و قواره‌های اداره این مسابقه بزرگ ظاهر نشد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت:

سوت‌های داور این بازی اکثراً به سود پرسپولیس بود. همه کارشناسان هم که گل استقلال را تایید کردند و گفتند سالم بود. پرسپولیسی‌ها خوشحال باشند که نباختند و یک امتیاز را گرفتند. آن‌ها در نیمه دوم کاملا عقب کشیدند و تمام تعویض هایشان هم رو به عقب بود. از نظر من فقط و فقط باید خدا را شکر کنند که نباختند.
نوری در پایان در خصوص سرنوشت قهرمانی لیگ برتر خاطرنشان کرد:

اینکه استقلال اکنون با ۶ امتیاز اختلاف در صدر جدول است کاملا درست است، اما چیزی تمام نشده. بچه‌ها نباید مغرور شوند؛ چون اگر نتوانند امتیاز بگیرند ممکن است شرایطشان به خطر بیفتد و هرچه زحمت کشیدند بر باد برود. تا لحظه آخر باید بجنگند و چیزی را تمام شده ندانند و ۷ بازی آینده را با قدرت ادامه دهند.

برچسب‌ها: استقلال محمد نوری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

63 Esteghlal Fc‌1401/01/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi