خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

توماس توخل: منچستریونایتد؟ چلسی برای خوشحالی می آفریند.

توماس توخل: منچستریونایتد؟ چلسی برای خوشحالی می آفریند.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل میدلزبرو در اف ای کاپ حاضر شد و در مورد این دیدار، قرعه لیگ قهرمانان، شایعات مربوط به منچستریونایتد و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، توماس توخل در مورد قرعه لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با رئال مادرید گفت:

قرعه سختی است. چالشی سخت تر و بالاتر از انجام بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو با حضور تماشاگران نیست. این چالش بزرگی است اما هیجان زیادی اطراف این تقابل و این بازی وجود دارد. ما می دانیم چه چیزی در انتظارمان است. بازی هیجان انگیز و چالشی سخت خواهد بود.

بازی بدون حضور هواداران؟

این یک وضعیت نامساعد است اما این بازی برای تماشاگران است و بازی با حضور تماشاگران تغییر می کند. مطمئن هستم همه برای شانس خود خواهند جنگید. این بازی ها، هر بازی ای برای تماشاگران است و در صورتی که هواداران در استادیوم حاضر باشند، بازی به کل تغییر می کند.

وضعیت بازیکنان تیم؟

ریس جیمز، کالوم هادسون اودوی و آندریاس کریستینسن وضعیتشان نامشخص است. آن ها در تمرینات حضور دارند اما به صورت کامل با ما تمرین نکردند.

سفر با هواپیما برای بازی فردا؟

همه سخت کار کردند تا این اتفاق را ممکن کنند و این اتفاق افتاد. ما می توانیم با هواپیما سفر کنیم که این اتفاق بسیار خوبی است زیرا همین دو روز پیش مقابل لیل بازی کردیم بنابراین می خواهیم شانس ریکاوری مناسبمان را بالا ببریم. همه چیز مانند همیشه برنامه ریزی شده و ساماندهی شده است.

شایعات منچستریونایتد؟

آیا احساس می کنید کمتر از قبل نسبت به باشگاه متعهد یا درگیر کارهای آن هستم؟ قطعاً نه. من عاشق کار کردن برای چلسی هستم و این باشگاه تمام چیزهایی که برای خوشحال کردن من نیاز است را دارد.

ضرری که بازی بدون تماشاگر به تیم می رساند؟

به باشگاه و هیئت مدیره که در حال صحبت و مذاکره با یوفا و دولت هستند تا شاید استثنا یا معافیتی منطقی برای یافتن راه حلی برای حضور هواداران در استادیوم پیدا کنند، اعتماد دارم.

دعوت ریس جیمز به تیم ملی انگلیس؟

بله و نه. من نیز اگر سرمربی تیم ملی انگلیس بودم ریس را دعوت می کردم و چیزی برایم اهمیت نداشت. به همین علت تعجب نکردم. دیروز، او آماده بازی نبود و باید ببینیم فردا چه اتفاقی می افتد. او پس از نه هفته مصدومیت به میادین بازگشته و باید ببینیم او می تواند فردا کامل بازی کند یا خیر. اگر نتواند، این که باید به تیم ملی برود منطقی نیست.

شایعات مربوط به مالکیت باشگاه را دنبال می کنید؟

من دخالتی در این قضایا ندارم. من چند وقت یک بار از مسائلی باخبر می شوم اما همان طور که می دانید، ما برنامه سخت و فشرده ای داریم، بنابراین بسیار خوشحالم که از هر قدم این اتفاقات باخبر نیستم. این به من این مزیت را می دهد که روی فوتبال و مسائلی که روی آن ها تاثیر دارم تمرکز کنم.

باید تو را بهترین سرمربی ماه بنامیم؟

همیشه وقتی چنین گل ها، هدایا و تعریف و تمجیدهایی را از شما دریافت می کنم، محتاط هستم. از روز اول حضورم در این باشگاه حمایت ها را حس کردم و این به من احساس امنیت می دهد.

فکر می کردید مالکیت باشگاه تغییر کند؟

این خارج از بازه احتمالات بود. به همین دلیل این به ما این آگاهی را می دهد که نمی توان در زندگی برنامه ریزی کرد. واقعیت همیشه روی شما تاثیر خواهد گذاشت.

چه چیزی از مالک بعدی تیم می خواهی؟

آماده ام تا نقش خودم را ایفا کرده و وفق پیدا کنم. باید ببینیم چه چیزی در انتظارمان است. الان زمانی است که چیزی قطعی نیست و این مسئله برای بعضی از افراد می تواند ترس یا احساسات مشخصی را ایجاد کند. این طبیعی است. ما می توانیم به چیزی که داریم و فرهنگ باشگاه اعتماد کنیم.

پیروزی مقابل لیل خاص بود؟

راهی برای پیروزی و منتقل کردن انرژی به سکوها پیدا کردیم. وقتی برای مصاحبه آماده شدم، هواداران هنوز آن جا بودند و تشویق می کردند. در آن لحظه، همه چیز بسیار خاص بود.

نگرانی ها در مورد نقل و انتقالات؟ زیاد روی مشکلات تمرکز نمی کنم. شاید همه چیز این طور پیش برود که بازیکنی تصمیم را بگیرد که اگر شرایط متفاوت بود، آن تصمیم را نمی گرفت. هنوز باور دارم چلسی قوی خواهد ماند. من اعتماد و اعتقاد خودمان را برای وفق یافتن با شرایط دارم و راه حلی پیدا خواهیم کرد.

برچسب‌ها: توماس توخل منچستریونایتد چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

118 Reza Wampire1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi