خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,207

ترکیب پرسپولیس با 3 شگفتانه از سوی یحیی

ترکیب پرسپولیس با 3 شگفتانه از سوی یحیی
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از نفرات مدنظر خود برای دربی پایتخت رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برای شهرآورد پایتخت به سراغ انتخاب ترکیبی غیرقابل پیش‌بینی رفته و نفراتی را در ترکیب اولیه به‌کار برده که شاید حضورشان چندان قابل‌حدس نبود.

در خط دروازه، احمد گوهری برخلاف تمام گمانه‌زنی‌ها درباره‌‌ حضور حامد لک، سنگربان امروز پرسپولیس است؛ زوج علی نعمتی و فرشاد فرجی در میانه خط دفاعی این تیم حضور دارند و رامین رضاییان و سعید آقایی دفاع راست و چپ سرخ‌پوشان هستند.

در میانه‌‌ زمین با نیمکت‌نشینی کمال کامیابی‌نیا، زوج رضا اسدی و میلاد سرلک برای پرسپولیس به میدان می‌روند و احسان پهلوان، مهدی ترابی و وحید امیری سه عنصر تهاجمی امروز پرسپولیس به‌شمار می‎‌ر‌وند.

در خط حمله‌‌ پرسپولیس هم امروز شرزود تمیروف تک‌مهاجم سرخ‌پوشان است که با نظر یحیی گل‌محمدی از ابتدا در دربی 98 حضور دارد.

11 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف با استقلال:

احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و شرزود تمیروف

برچسب‌ها: پرسپولیس شهرآورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 ☫ ایران ☫1400/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi