خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

ترکیب استقلال با 2 سوپرایز بزرگ مقابل پرسپولیس

ترکیب استقلال با 2 سوپرایز بزرگ مقابل پرسپولیس
ترکیب اولیه استقلال برای شهرآورد پایتخت مشخص شد.

برخلاف گمانه‌زنی‌های انجام شده در فضای مجازی در ساعات گذشته، ترکیب استقلال با تغییراتی غیرمنتظره برای شهرآورد پایتخت همراه بوده و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با استفاده از سیستم 3 دفاعه و حضور فیکس وریا غفوری و ارسلان مطهری ترکیب اولیه تیمش را چینش کرده است.

در خط دروازه مطابق انتظار حسین حسینی است؛ محمد دانشگر با بازگشت از مصدومیت در کنار عارف غلامی و رافائل سیلوا مثلث خط دفاعی استقلال را شکل می‌دهند. وریا غفوری در سمت راست جانشین صالح حردانی شده و جعفر سلمانی وینگ‌بک چپ امروز آبی‌هاست.

در خط میانی روزبه چشمی در کنار مهدی مهدی‌پور به کار گرفته شده و حسین‌زاده و یامگا دو وینگر استقلالی‌ها در ترکیب ابتدایی دربی 98 هستند.

در نوک پیکان خط حمله سوپرایز بزرگی از سوی فرهاد مجیدی انجام شده و برخلاف گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی حضور رودی ژستد، سرمربی استقلال به ارسلان مطهری اعتماد کرده است تا این مهاجم جوان که سابقه‌ی 3 بار گلزنی در دربی را دارد، از ابتدا در ترکیب آبی‌ها مقابل پرسپولیس به میدان برود.

ترکیب اولیه استقلال مقابل پرسپولیس:

حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، وریا غفوری (کاپیتان)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و امیرارسلان مطهری

برچسب‌ها: استقلال دربی 98 پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

42 Esteghlal Fc‌1400/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi