خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

بارسا و یک گزینه جذاب بعد منتفی شدن جذب هالند

بارسا و یک گزینه جذاب بعد منتفی شدن جذب هالند
بر اساس ادعای موندو دیپورتیوو محمد صلاح مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها قبل گفته شد که ارلینگ هالند یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا در تابستان 2022 محسوب می شود. با این حال از همان اول هم مشخص بود که باشگاه کاتالانی کار بسیار دشواری برای جذب این بازیکن پیش رو خواهد داشت چرا که تیم های زیادی خواهان ستاره نروژی هستند، از طرف دیگر به خدمت گرفتن هالند هزینه نقل و انتقالاتی بسیار بالایی خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که همه این سختی ها باعث شده که شانس بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند به کمترین حد خود برسد. بر اساس گزارش هایی که در روزهای اخیر منتشر شده بارسا از کورس رقابت برای جذب ستاره نروژی کنار رفته و در حال حاضر دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این بازیکن برخوردار هستند.

با این حال بارسا گزینه هایی هم برای جانشینی ارلینگ هالند دارد. در همین راستا موندو دیپورتیوو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که بارسلونا قصد دارد در صورت ناکامی کامل در جذب ارلینگ هالند به سراغ محمد صلاح برود و تلاش خود را برای آوردن این ستاره مصری باشگاه لیورپول به نوکمپ آغاز کند.

بر اساس ادعای موندو دیپورتیوو بارسلونا می‌داند که باشگاه لیورپول برای فروش محمد صلاح پول زیادی را طلب می کند اما در عین حال آنها امیدوار هستند که با برخی سیاست ها از جمله قرار دادن چند بازیکن خود در معامله جذب ستاره مصری، او را به نوکمپ بیاورند.

برچسب‌ها: بارسلونا محمد صلاح لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

78 ☫ ایران ☫1400/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi