خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

داوید دخیا: خیلی ناراحت هستیم؛ در شرایط سختی به سر می‌بریم

داوید دخیا: خیلی ناراحت هستیم؛ در شرایط سختی به سر می‌بریم
داوید دخیا پس از حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا به دست اتلتیکو مادرید گفت که کلمات مناسبی برای بیان احساساتش پیدا نمی‌کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، شکست ۱-۰ در اولدترافورد (و ۲-۱ در مجموع دو بازی) به این معنی بود که منچستریونایتد نتوانست از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فراتر برود. دخیا در مصاحبه پس از بازی گفت:

واقعا بابت این نتیجه ناامید شده‌ایم. بیان کردن حس و حالی که الان داریم، در قالب کلمات راحت نیست. ما در دو بازی برگزار شده، به اندازه کافی برای برنده شدن تلاش نکردیم. این یک روز به شدت ناامید کننده برای ماست.

آن‌ها تیم بسیار با تجربه‌ای دارند و می‌دانند که چطور باید در لیگ قهرمانان بازی کرد. وقتی گل زدند، دیگر کار سختی برای فرصت ساختن داشتیم. به محض این که به گل رسیدند، کل تیم‌شان مقابل یان اوبلاک مستقر شد. آن‌ها به شدت دفاعی هستند و گل زدن مقابل‌شان دشوار است. ما تا لحظه آخر تلاش کردیم ولی کافی نبود. ما از یکی از مهم‌ترین رقابت‌ها حذف شدیم، به همین خاطر خیلی ناراحت هستیم.

نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم. هر کسی که بازی را تماشا کرد، خودش همه چیز را دید و ما دیگر نمی‌توانیم چیزی را تغییر دهیم.

عدم کسب جام ظرف ۵ سال گذشته؟ مشخص است که اصلا خوب نیست. این برای باشگاه، برای ما و برای هواداران سخت است. واقعا سخت است. این جایگاه فعلی ماست. در شرایط سختی به سر می‌بریم. باید به جنگیدن ادامه بدهیم. من خیلی ناراحت هستم ولی ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

برچسب‌ها: منچستریونایتد داوید دخیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

94 Reza Wampire1400/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi