خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

روی کین: وقتی رونالدو را دارید، شانس برنده شدن‌تان زیاد است

روی کین: وقتی  رونالدو را دارید، شانس برنده شدن‌تان زیاد است
روی کین پس از هت تریک کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی ۳-۲ منچستریونایتد مقابل تاتنهام، نگرش این بازیکن را ستود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، کاپیتان پیشین شیاطین سرخ احساس می‌کند انتقادات اخیر، انگیزه مضاعفی به CR7 بخشیده بود. هافبک ایرلندی سال‌های دور منچستریونایتد در تحلیل خود گفته است:

کیفیت دو تیم چندان خوب نبود ولی بازی سرگرم کننده‌ای بود و رونالدو هم خوش درخشید. او عصبانی به نظر می‌رسید و با جدیت زیادی بازی کرد. طی ۱-۲ هفته اخیر اتفاقاتی رخ داده که ناراحتی او را در بر داشته است. اما او در این بازی چیزی را نشان داد که در طول سالیان شاهد آن بوده‌ایم. این مرد نابغه است؛ محشر است. رونالدو چیز زیادی را به این تیم عرضه می‌کند. واقعا چرا مردم فکر می‌کنند رونالدو قادر به بازی کردن در این تیم نیست یا چیز خاصی را به آن اضافه نمی‌کند؟ عملکرد تیم فوق العاده نبود ولی آن‌ها ماموریت‌شان را انجام دادند و برنده شدند.

کین افزود:

وقتی رونالدو این طور مثمر ثمر واقع می‌شود، در تیم‌تان به او نیاز دارید. آیا رونالدو در این فصل در بهترین سطحش قرار داشته است؟ احتمالا نه؛ او چند فرصت را از دست داده است. ولی من هنوز معتقد هستم اگر رونالدو در تیم‌تان باشد، فارغ از هر نوع آرایشی که درون زمین‌ دارید، شانس بهتری برای پیروز شدن در مسابقات فوتبال نصیب‌تان می‌شود.

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو روی کین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

98 Reza Wampire1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi