خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

شوت کات‌دار با رباط صلیبی پاره!

شوت کات‌دار با رباط صلیبی پاره!
عیسی آل‌کثیر ویدئویی منتشر کرد که در آن شوت‌های سنگینی به سمت دروازه شلیک می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تصور می‌شد آل کثیر را در فصل بعدی در زمین چمن ببینیم، او با مقاومت در خصوص عمل جراحی، با فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی سعی کرد آمادگی خود را به دست آورد و معقد بود رباط صلیبی او مشکلی ندارد.

حالا در جدیدترین ویدئویی که از تمرینات عیسی گرفته شده او به صورت اختصاصی به دروازه‌ان سوم پرسپولیس از پشت محوطه شوت می‌زند. درحالی که زانوی او بانداژ شده، این مهاجم شوتی محکم و کات‌دار را روانه دروازه امیرمحمد یوسفی می‌کند که تور به لرزه در می‌آید.

شوت بعدی او کات بیشتری می‌گیرد و به تیرک عمودی برخورد می‌کند. اتفاقی که باعث حسرت عیسی هم می‌شود. جالب اینکه امیرمحمد یوسفی از آل‌کثیر می‌خواهد فیلم نگیرد اما مهاجم جنوبی پرسپولیس ویدئوی شوت‌های سنگین خود را منتشر کرده تا در مورد آینده او و حضورش در زمین چمن بار دیگر ابهاماتی به وجود بیاید.

پرسپولیس درحال حاضر حامد پاکدل، شرزود تمیروف و مهدی عبدی را به عنوان مهاجم تخصصی دارد و حضور عیسی آل‌کثیر در هفته‌های پایانی دست یحیی را در خط حمله باز می‌گذارد. در نهایت باید دید این بازیکن که هیچ شباهتی با فردی که رباط پایش پاره شده ندارد، چه زمانی به زمین مسابقه برمی‌گردد.

برچسب‌ها: پرسپولیس عیسی آل کثیر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

145 ☫ ایران ☫1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi