خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

کومان مستحق این‌گونه اخراج شدن از بارسلونا نبود

کومان مستحق این‌گونه اخراج شدن از بارسلونا نبود
هنریک لارسون، مهاجم و کمک مربی سابق بارسلونا بابت رفتار تند این باشگاه با رونالد کومان دلخور است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان تنها 14 ماه هدایت بارسلونا را بر عهده داشته و در اوایل این فصل جای خود را روی نیمکت به ژاوی داد. حالا هنریک لارسون که به‌عنوان دستیار رونالد کومان در طول دوره حضور این سرمربی هلندی در بارسلونا فعالیت می‌کرد، مدعی شد رفتار خوبی با اسطوره بلوگرانا انجام نشده و کومان مستحق برخورد بهتری از سوی کادر مدیریتی باشگاه بوده است.

هنریک لارسون گفت: "در طول فصل اول همه چیز خوب بود تا اینکه ما در مارچ در خانه به گرانادا باختیم. پس از آن خوان لاپورتا، رئیس باشگاه شد و ما حس کردیم که حمایت کمتری از سوی مدیران باشگاه وجود دارد و این روند تا تابستان ادامه داشت. ما به تعطیلات تابستانی رفتیم و حتی نمی دانستیم که آیا فصل بعد به کار خود ادامه خواهیم داد یا خیر.

رفتاری که با من شد خیلی مهم نبود، اما رونالد کومان مستحق این برخورد نبود. بعد از تمام کارهایی که انجام داده بودیم و پاکسازی‌های کومان برای بهبود شرایط، من فکر نمی‌کنم او سزاوار این بود که در مورد آینده‌اش حتی به او اطلاعی داده نشود.

جدایی لیونل مسی؟ هرگز فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد و رفتن مسی روی کل تیم تاثیر گذاشت. دوران دشواری بود، اما به‌عنوان مربی باید سعی کنید سر و صدای خارج از رختکن را از تیم دور کرده و برای تلاشِ بیشتر آماده باشید. روزهایی بود که راهی باشگاه شده و نمی‌دانستیم که آخرین حضور ماست یا به کار خود ادامه می‌دهیم. می‌شد به‌راحتی از رخ دادن این روند اجتناب کرد، اما نیاز به رهبری بسیار بهتر از خوان لاپورتا بود."

برچسب‌ها: بارسلونا رونالد کومان هنریک لارسون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

78 ☫ ایران ☫1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi