خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,114

توافق رئال با ستاره‌ای که ۵ دقیقه‌ای تمدید می‌کند!

توافق رئال با ستاره‌ای که ۵ دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
نه‌تنها بالا رفتن سن و سال هیچ تاثیری روی عملکرد لوکا مودریچ نداشته بلکه هرچه زمان جلوتر می‌رود او قابلیت‌های شگفت‌انگیزتری را از خود به‌نمایش می‌گذارد. ستاره کروات همین چند شب پیش و در جریان بازگشت بزرگ رئال مادرید مقابل پاری‌سن ژرمن نمایش خیره کننده‌ای را از خود ارائه داد تا یکی از مهم‌ترین عوامل این برد شیرین و جذاب لوس بلانکوس لقب بگیرد.

مودریچ که سال گذشته قرارداد خود را به شکل یک‌ساله با رئال مادرید تمدید کرده بود حالا در آستانه یک توافق جدید با این باشگاه قرار گرفته است. در گزارشی از خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار معروف مارکا پیرامون این موضوع آمده است: "تمدید قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید قطعی است‌. او تا سال 2023 تمدید خواهد کرد. هنوز چیزی امضا نشده اما این اتفاق رخ خواهد داد.

لوکا مودریچ با وجود اینکه 36 سال سن دارد، همچنان توجه باشگاه‌های دیگر را به خود جلب می‌کند، اما او فقط می‌خواهد در رئال مادرید بماند. او یک رهبر در رختکن، یک مرجع و یک نمونه برای همه جوانان است. سال گذشته فقط پنج دقیقه طول کشید تا لوکا مودریچ قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کند. او باشگاه را خیلی دوست دارد و به جزئیات قرارداد اهمیتی نمی‌دهد."

برچسب‌ها: رئال مادرید مودریچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

98 دایجست1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi