خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

اگر هالند نشد، بارسا یکی از این دو مهاجم را می‌خرد

اگر هالند نشد، بارسا یکی از این دو مهاجم را می‌خرد
در بارسلونا روی گزینه های دیگری برای تقویت خط حمله نیز فکر می کنند و تمرکز کامل روی ارلینگ هالند نیست.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ارلینگ هالند با باشگاه بروسیا دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی این بازیکن در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین موضوع باعث شده که او به یکی از سوژه‌های اصلی بازار نقل و انتقالات تبدیل شود.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند اما پیش از این از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان گزینه‌های اول خرید این ستاره نروژی نام برده می‌شد.
به نظر می‌رسد که بارسلونا نیز به صورت جدی وارد این رقابت شده و با مذاکراتی که بین خوان لاپورتا و مینو رایولا، مدیر برنامه هالند، و همچنین ژاوی با خود این بازیکن انجام شده، احتمال پیوستن او به بارسا بسیار زیاد است.
این در حالی است که بارسلونا تابستان گذشته نتوانست قرارداد لیونل مسی را به دلیل مشکلات مالی و بدهی بیشتر از یک میلیارد یورویی خود تمدید کند اما حالا مدعی است که توانایی پرداخت هزینه هالند را دارد.

روزنامه موندو دیپورتیوو سه روز پیش جلد خود را به این بازیکن اختصاص داده و گفته که هالند نزدیک به 250 میلیون یورو برای بارسا هزینه در پی دارد که این مبلغ شامل بند فسخ و پاداش به خودش و مدیر برنامه هایش نیز خواهد بود. با این حال خبرنگاران این روزنامه باور دارند که سیتی همچنان شانس اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آید.

بارسلونا در زمستان امریک اوبامیانگ، فران تورس و آداما را برای تقویت خط حمله خود جذب کرد ولی سران باشگاه معتقدند به یک ستاره بزرگ دیگر نیز نیاز دارند. موندودپورتیوو امروز نوشت که سران بارسا با علم به اینکه سیتی و رئال دست بالاتر را در رقابت برای جذب هالند دارند، روی گزینه های دیگر نیز تمرکز کرده اند.

به ادعای این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، بلوگرانا روی روملو لوکاکو و تیمو ورنر دو مهاجم چلسی نظر مثبت دارند.

شرایط بد این روزهای چلسی و بلوکه شدن اموال رومن آبراموویچ(مالک باشگاه) با حکم دولت انگلیس که باعث عقب نشینی اسپانسرها و حتی بسته شدن حساب ها باشگاه شده، وضعیت بازیکنان تیم را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

لوکاکو تابستان گذشته با 115 میلیون یورو از اینتر به چلسی بازگشت. تیمو ورنر نیز دو سال پیش از لایپزیش راهی چلسی شد ولی هر دو هرگز نتوانسته اند در چلسی درخشش گذشته خود را تکرار کنند.

طبق ادعای موندو، بارسا اگر نتواند هالند را جذب کند به سراغ یکی از این دو مهاجم چلسی خواهد رفت.

برچسب‌ها: بارسلونا ارلینگ هالند روملو لوکاکو تیمو ورنر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 ☫ ایران ☫1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi