خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

رئال هیچ شانسی برای قهرمانی چمپیونزلیگ ندارد

رئال هیچ شانسی برای قهرمانی چمپیونزلیگ ندارد
رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی دو بازی هیجان انگیز و نفس‌گیر را برگزار کرد و در نهایت توانست پیروز شود. در پاریس، پی اس جی بود که 1-0 برنده شد و تا دقیقه 60 بازی برگشت نیز با گل کیلیان امباپه از رئال پیش بود اما کهکشانی ها با هت تریک کریم بنزما بازی را برگرداندند و به دور بعد صعود کردند. با وجود این برتری قهرمانانه اما در انگلیس شانس زیادی برای قهرمانی این تیم قائل نیستند.قرعه کشی دور یک چهارم نهایی امروز 14.30 به وقت تهران برگزار خواهد شد و انگلیسی ها رئال را قرعه ای مناسب برای لیورپول، سیتی و چلسی می دانند.

جو کول ستاره سابق چلسی و لیورپول در این رابطه به "بی تی اسپورتس"، گفت:« اگر بخواهیم واقع بین باشیم، باید گفت که چلسی، سیتی، لیورپول و بایرن شانس های قهرمانی هستند. چلسی شاید شانس سوم یا چهارم باشد. سیتی و لیورپول نیز شانس های اول و دوم. ویارئال، بنفیکا، اتلتیکو و حتی رئال قادر به شکست دادن این 4 تیم نیستند.»
ریو فردیناند هم در مورد قرعه کشی گفت:« چلسی از نظر من شانس چهارم است. البته اگر برابر لیورپول و سیتی قرار بگیرند، از پیش بازنده نخواهند بود و حتی شاید صعود نیز کنند. چلسی قطعا جزو شانس های قهرمانی است. از نظر من سه تیم انگلیسی و بایرن بیشترین شانس را دارند. سیتی و لیورپول اگر به هم برخورد نکنند، می توانند به فینال برسند. اگر این دور برخورد کنند و با احتساب بازی لیگ، در یکی دو هفته 3 بار باهم روبرو خواهند شد که به سود چلسی هم خواهد بود. رئال؟ آنها شانسی نخواهند داشت.»

برچسب‌ها: رئال مادرید بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

87 ♕بایرن مونیخ♕1400/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi