خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

واکنش دورتموند به دیدار هالند و ژاوی: سفر درمانی بود

واکنش دورتموند به دیدار هالند و ژاوی: سفر درمانی بود
سباستین کهل، مدیر بروسیا دورتموند، درباره سفر ارلینگ هالند به مونیخ توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هالند با دورتموند تا تابستان 2024 ادامه دارد اما بند فسخی که در این قرارداد گنجانده شده تابستان 2022 فعال خواهد شد و بسیاری از باشگاه‌ها در حال بررسی شرایط خرید او هستند.
این ستاره نروژی در حال حاضر مشتریان بسیاری دارد و باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و بارسلونا قصد دارند به صورت جدی برای خرید این بازیکن اقدام کنند.
این روزها هالند به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست. او هفته گذشته سفری به مونیخ داشت و بسیاری از منابع اسپانیایی مدعی شدند که در این سفر با ژاوی دیدار کرده است.
سرمربی بارسلونا ظاهرا به آلمان سفر کرد تا به صورت شخصی و حضوری برای متقاعد کردن او و قطعی کردن انتقالش به نوکمپ در تابستان آینده اقدام کند.

با این حال، مدیر باشگاه دورتموند مدعی شده که هالند از سوی این باشگاه به مونیخ سفر کرده و در حال طی کردن روند درمان مصدومیتش از ناحیه ماهیچه بوده است.
کهل به Ruhr Nachrichten گفت:« ما سعی کردیم بعضی از مسائل را بار دیگر بررسی کنیم. این که نظر دومی را درباره مصدومیت بخواهید اتفاق غیرمعمولی نیست. او برای همین موضوع به مونیخ سفر کرده بود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا هالند می‌تواند در دیدار برابر آرمینیا بیله‌فلد در 13 مارس در ترکیب تیم مارکو روزه به میدان برود یا خیر گفت:« این احتمال وجود دارد.»

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی ارلینگ هالند بروسیا دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

72 ☫ ایران ☫1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi