خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رالف رانگنیک: رونالدو در کنار کل تیم فوق العاده بود.

رالف رانگنیک:  رونالدو در کنار کل تیم فوق العاده بود.
رالف رانگنیک در پی برد ۳-۲ منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد مقابل تاتنهام، از در خدمت تیم بودن کریستیانو رونالدو به نیکی یاد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، مهاجم پرتغالی شیاطین سرخ که در طول فصل بارها با این انتقاد مواجه شده بود که خودش را از هم تیمی‌هایش جدا می‌داند، در روز شنبه جواب منتقدان را با عملکردی قاطعانه داد. رانگنیک در واکنش به این عملکرد گفت:

همان واکنشی را نشان دادیم که پس از یک نیمه دوم بد در ورزشگاه اتحاد، به آن نیاز داشتیم. تیم لایق برنده شدن بود. بازگشت پس از دریافت کردن دو گل تساوی بخش به آن نحو، حس خیلی خوبی داشت.

رونالدو؟ بهترین عملکردش بود؛ حداقل از زمان ورود من. در روز پنجشنبه عملکرد خوبی در تمرین داشت و به همین دلیل او را در ترکیب اصلی قرار دادم. ما شاهد عملکردی فوق العاده نه فقط از او، بلکه از سوی کل تیم بودیم. او قادر است این کار را انجام دهد (۷۰ هزار تماشاگر را از صندلی‌شان بلند کند) ولی باید گفت که می‌تواند به همراهی تیم این کار را انجام دهد. عملکردش فوق العاده بود؛ این را فقط بابت سه گلی که امروز زد نمی‌گویم، بلکه وقتی تیم توپ را در اختیار داشت، او هم عضوی از تیم بود.

شاید با در نظر گرفتن کیفیت حریفان، این بهترین عملکردمان بود. به چنین چیزی نیاز داشتیم. ما باید برنده این بازی می‌شدیم و این نتیجه، برای بازی بعدی به ما روحیه می‌بخشد.

برچسب‌ها: رالف رانگنیک منچستریونایتد کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

55 Reza Wampire1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi