خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

مخالفت گلزن سابق یونایتد با پوچتینو

مخالفت گلزن سابق یونایتد با پوچتینو
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پوچتینو در ماه‌های اخیر به عنوان گزینه اصلی منچستریونایتد برای نشستن روی نیمکت این تیم پس از برکناری اوله گونار سولسشر معرفی شده است.

برخی از رسانه‌های انگلیسی در ماه‌های اخیر حتی مدعی شده بودند که مدیران یونایتد پیشنهادی برای انتقال این مربی آرژانتینی از پاریس به منچستر در میانه فصل ارائه کردند که با پاسخ منفی مدیران پی اس جی روبرو شد.

با توجه به شرایط پاری سن ژرمن و حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان با قبول شکست برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم، حضور پوچتینو روی نیمکت یونایتد در فصل آینده بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

برباتوف در پاسخ به این سوال که یونایتد باید چه فردی را به عنوان سرمربی فصل آینده انتخاب کند به مترو گفت:« صادقانه من هیچ گزینه خاصی را مدنظر ندارم چون یونایتد و مربیان در سال‌های اخیر فراز و نشیب بسیاری داشته‌اند. من می‌ترسم که بگویم یک نفر گزینه درستی است.»

برچسب‌ها: منچستریونایتد برباتوف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

17 Reza Wampire1400/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi