خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

پیشبازی یونایتد – تاتنهام؛ آغاز روزهای سخت‌تر در اولدترافورد

پیشبازی یونایتد – تاتنهام؛ آغاز روزهای سخت‌تر در اولدترافورد
منچستریونایتد قرار است میزبان تاتنهام باشد. اطلاعات بازی منچستریونایتد و تاتنهام روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲ مارس ۲۰۲۲ ساعت: ۲۱:۰۰ تورنمنت: هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس ورزشگاه: اولدترافورد داور: جاناتان ماس شرایط منچستریونایتد و تاتنهام

منچستریونایتد: اوضاع در اولدترافورد به هم ریخته است. تیم رانگنیک چند روز قبل در دربی منچستر یک شکست سنگین تجربه کرد و نکته منفی ماجرا این است که آن بازی تازه شروع مقطع سخت تقویم شیاطین سرخ بود. هر روز اخبار تازه ای از عدم اتحاد میان بازیکنان و کادر فنی منچستریونایتد منتشر می شود و نتایج اخیر هم به هیچ عنوان نتوانسته کمکی به آرام کردن اوضاع برساند. سرنوشت ماجراجویی اروپایی نیمه قرمز شهر منچستر نیز در همین هفته مقابل اتلتیکو مادرید مشخص خواهد شد و باید دید که رانگنیک تیمش را در چه شرایطی برای این بازی آماده خواهد کرد؛ آن هم مقابل حریفی که کونته نامدار را روی نیمکت دارد.

تاتنهام: غیر قابل پیش بینی و عجیب و غریب، تاتنهام آنتونیو کونته تیمی نشان داده که همزمان توانایی شکست منچسترسیتی و شکست خوردن از برنلی را دارد. در لیگ البته این طور به نظر می رسد که شرایط اسپرز رو به ثبات قرار دارد، آنها لیدز یونایتد و اورتون را در هم کوبیده اند و نشان دادند همچنان می خواهند در کورس کسب سهمیه باقی بمانند. تاتنهام که اخیرا درست به مانند منچستریونایتد مقابل میدلزبرو از جام حذفی کنار رفته، یک نبرد مستقیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مقابل شیاطین سرخ خواهد داشت. ترکیب احتمالی منچستریونایتد و تاتنهام

غایبان منچستریونایتد و تاتنهام

جدول لیگ برتر انگلیس

نتایج رویارویی های اخیر منچستریونایتد و تاتنهام

پیش بینی هو اسکورد از بازی منچستریونایتد و تاتنهام

منچستریونایتد ۱-۳ تاتنهام

برچسب‌ها: منچستریونایتد تاتنهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

79 Reza Wampire1400/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi