خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

مجیدی طلسم منصوریان را می‌شکند؟

مجیدی طلسم منصوریان را می‌شکند؟
آیا فرهاد مجیدی می‌تواند طلسم پیروزنشدن مقابل علیرضا منصوریان را بشکند؟

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی استاد بردن مربیان استقلالی به خصوص امیر قلعه‌نویی است منتهی تا امروز و در تقابل‌هایش با علیرضا منصوریان برنده نشده و به دنبال این است که در روزی که به خاطر محرومیت امکان نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد، شاگردانش بتوانند از سد صنعت نفت آبادان بگذرند.

مجیدی و منصوریان تا امروز دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسیده است. تقابل اول این دو مربی به هفته بیست و پنجم فصل گذشته لیگ برتر برمی‌گردد که استقلال در اراک مقابل آلومینیوم به تساوی بدون گل رسید. آن بازی در شرایطی برنده‌ای نداشت که استقلال بعد از شکست در دربی، سه بازی آخرش قبل از دیدار با آلومینیوم را برده بود و دوست داشت از اراک هم با سه امتیاز به تهران برگردد که این اتفاق رخ نداد.

امسال هم دیدار دو تیم در آبادان با تساوی 1-1 به پایان رسید و در روزی که استقلال موقعیت‌های گل بسیار زیادی داشت، فقط یکبار توانست دروازه حریفش را باز کند.

نکته قابل توجه اینکه در لیگ نوزدهم هم استقلال نتوانست از سد تیم علیرضا منصوریان بگذرد و شاگردان آندره‌آ استراماچونی با ذوب آهن به تساوی 2-2 رضایت دادند و حالا باید امشب این طلسم شکسته خواهد شد یا نه.

برچسب‌ها: استقلال فرهاد مجیدی علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

90 Esteghlal Fc‌1400/12/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi