خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

«آنچلوتی کاملا لایق ماندن است»

«آنچلوتی کاملا لایق ماندن است»
مرجع خبری رئال مادرید : آنچلوتی با احساسات بسیاری از اتوبوس پیاده شد. بعد از دیدن جوی که هواداران در استقبال از تیم ایجاد کرده بودند، چشمانش برق می زد.بوی یک شب بزرگ اروپایی می آمد. مربی ایتالیایی بازی را با همین حس به پایان رساند. او از هواداران و بازیکنانش احساساتی شده بود و چشمانش مملو از اشک بودند… اما پیش از خروج از زمین یک اقدام نمادین داشت، به امباپه نزدیک شد و با او دست داد. به زودی می توانند تاریخ رئال را با هم بنویسند. امباپه منتظر فرصتش ماند.

این شکست تصمیم امباپه را جدی تر کرد. مربی ایتالیایی البته حق ماندن مربی ایتالیایی را افزایش داد هر چند که حتی در صورت شکست هم لیاقت ماندن را داشت چرا که تیمش در لالیگا خیلی خوب کار کرده است. تیمی که در دوران زیدان تقریبا مرده به نظر می رسید حالا احیا شده و جام را توی جیبش دارد آن هم در حالی که تیم فقط دو چهره جدید یعنی آلابا و کاماوینگا داشت. کارلتو توانست که کیفیت بی نظیری را بروز بدهد. آنچلوتی توانست با تیمی در مسیر تحول، جادو کند و نشان داد که یک مربی ایده آل برای رهبری این پروژه بی نظیر است به خصوص که امباپه و شاید هالند در راه است و برنابئوی جدید درامدها را افزایش می دهد. دیگر “اما و اگر” وجود ندارد. مربی ایتالیایی می تواند همچنان دنیای فوتبال را احساساتی کند.

مارکو رویز

برچسب‌ها: رئال مادرید انچلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

30 ǟƖცคς✞ȑひ1400/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi