خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

آنچلوتی: اطمینان دارم که فردا صعود می‌کنیم

آنچلوتی: اطمینان دارم که فردا صعود می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، فردا از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رئال مادرید میزبان پی اس جی است. بازی رفت در پارک دو پرنس با گل دقیقه 94 کیلیان امباپه به سود پاریسی ها تمام شد و فردا رئال باید این شکست را جبران کند.

ارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری بازی گفت:« در رئال وقتی می بازیم، همه باهم می بازیم و معتقدم فردا شکست برای هر دو تیم گران تمام خواهد شد. شکست یعنی حذف از لیگ قهرمانان که برای ما تورنمنت بسیار مهمی است. من مطمئنم که صعود می کنیم ولی پی اس جی هم چنین تفکری دارد. طبعا ترسی از حریف نداریم و روی برنامه های خودمان تمرکز کرده ایم. در آستانه چنین بازی حساسی باید به کارهایی که می توانید انجام دهید و روش ضربه زدن به حریف فکر کنید نه کارهایی که باید از آنها اجتناب کنید.»

بهترین پی اس جی:« در بازی رفت شاهد بهترین پی اس جی فصل بودیم ولی بهترین رئال، قادر به رقابت با بهترین پی اس جی خواهد بود. فردا ما بهترین رئال فصل را خواهیم دید. کریم به همان فرم خوب قبل خودش برگشته و امیدهای زیادی برای پیروزی داریم.»
احتمال تشویق امباپه در برنابئو:« بله، واضح است که این موضوع را درک می کنم. در تاریخ رئال شاهد تشویق شدن ستاره های بزرگی در برنابئو بوده ایم.»

مصدومیت روز گذشته امباپه:« هرگز برای هیچ بازیکن رقیب آرزوی مصدومیت نمی کنم. ما خودمان را مهیای بازی برابر پی اس جی کرده ایم و معتقدیم امباپه را در ترکیب خواهد داشت.»

امباپه غیر قابل مهار:« برنامه ما روی مهار امباپه، نیمار یا مسی متمرکز نشده است. همه بازیکنان پی اس جی خوب و بزرگ هستند. باید مثل یک تیم متحد کار کنیم. با توپ و بدون توپ باید بی نقص باشیم و غیر قابل نفوذ. رقابت پایاپای در 90 دقیقه و ارائه یک بازی کامل. باید باهوش باشیم و عقل مان را از دست ندهیم. نیازی به زدن گل های زیاد نیست و مهم کسب پیروزی است. می توان دقیقه یک پیش افتاد یا دقیقه پایانی. مهم صعود به هر قیمتی است.»

وضعیت تونی کروس:« تونی هم مثل هر بازیکنی اگر 100 درصد آماده نباشد، به میدان نخواهد رفت. حتی اگر او 95 درصد آمادگی داشته باشد هم در ترکیب قرار نخواهد گرفت.»

تجربه بالای رئال در لیگ قهرمانان:« بله، برتری ذهنی خیلی حائز اهمیت است. تیم را مشتاق و با انگیزه می بینم و چشم انتظار حمایت هواداران نیز هستیم. شرایط تیم خوب است.»

برچسب‌ها: پاری سنت ژرمن آنچلوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi